Nová seriálová funkcionalita

28.7.2015 19:25 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882532


Nebo jen zkráceně: http://www.titulky.com/index.php?Searching=AdvancedResult&AFulltext=The+Corner&ARok=2000&ATypFilmu=S

BTW: Chrome při téhle šířce už neukazuje tlačítko "ODPOVĚDĚT" a Internet Explorer ho taky někdy skryje. To by též chtělo pořešit...
28.7.2015 19:17 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882520


Taky když hledám minisérii, tak hledám bez S: http://www.titulky.com/index.php?Fulltext=The+Corner

Kdyby tam byl pořád velký bordel, přidám rok:
http://www.titulky.com/index.php?Searching=AdvancedResult&AFulltext=The+Corner&ANazev=&ARelease=&ARok=2000&FindUser=&AJazyk=&ATypFilmu=S&ASerialSezona=1&ASerialEpizoda=&APocetCD=&ANovinka=

Ale zrovna minisérie jsou pro menší počet epizod celkem přehledný.
Pro zlepšení by se muselo přidat další extra pole ve vyhledávání, které by hledalo jen v dalších názvech, kde by fulltext nevyhledával (nebo by nevyhledával v dalších názvech při aktivaci "Seriál"). Nebo ještě lépe hledání přesného řetězce, který nemusí být celý (na rozdíl od Přesný název), tedy "The Corner"*

Heroes prostě neodpovídají instrukcím při nahrávání, takže by tu v tomhle stavu ani být neměly.

Ale samozřejmě pokud budete argumentovat hloupostí uživatelů, tak to samozřejmě neobstojí.


Stejně si myslím, že tu chybí mnohem víc to stahování po sériích.
28.7.2015 18:25 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882514


ten druhý způsob se akceptuje u minisérií.
28.7.2015 17:45 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882439


Neříkal jsem, že je na tom něco špatnýho. Naopak já bych se mohl ptát, co je špatnýho na tom, že napíšu svůj názor, v kterým to považuju za zbytečný...

Ad vyhledávání: Pokud dobře vidím, tak ty dva příklady mají špatně vyplněný název, kvůli kterému obyčejně vidra titulky neschvaluje. To bych pak mohl (nesmyslně) argumentovat, že "vaším" způsobem mi to nenajde seriály, které mají špatně vyplněný IMDB.
28.7.2015 17:44 Superadmin odpovědět

reakce na 882453


Záhada vyřešena. Jedná se o Dark Matter a k poslednímu nahrání jednoho z dílů došlo 26.7.
28.7.2015 14:40 fredikoun odpovědět

reakce na 882446


Dokonce se zamaskoval pod věrohodný nadpis a změněný název, to je geniální.
28.7.2015 14:29 fredikoun odpovědět

reakce na 882386


Pokud tam mají být jen nové seriály, tak poctivě hlásím, že se tam podařilo mazaně proklouznout pět let starému Dark Matters: Twisted but Thrue (ani nevím, kdo to tehdy překládal :-)
28.7.2015 14:08 Superadmin odpovědět

reakce na 882437


A co je na tom špatného se zeptat na názor uživatelů? Nemůžeš ale být tak naivní, aby sis myslel, že jakýkoliv názor nebo nápad každého jednotlivce se automaticky zrealizuje. Vždyť by to ani nešlo.
Pokud se chceš podělit o svůj nápad, OK, já si každý nápad čtu. Pokud jsi to pochopil tak, že nápad je automaticky příkazem k realizaci, to se omlouvám, ale raději žádné nápady nepiš, ať pak nejsi smutný.

K tvému "jednoduchému" vyhledávání seriálu podle fulltextu, zkus třeba najít svým řešením seriál http://www.titulky.com/01x03-Heroes-One-Giant-Leap-68359.htm nebo http://www.titulky.com/The-Corner-01-180878.htm apod.
28.7.2015 14:05 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882437


"Místo toho vymýšlíte blbosti, po kterých tady nikdo nevolal", pokud neco nazves blbosti a stale nevidis rozdil v tom, kdyz si neco vyhledas a tim, ze by mel serial vlastni stranku, moc prostor k diskuzi tim nikomu nedavas a jen shazujes to, o co se snazi.
28.7.2015 13:54 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882431


Když ale vidím na facebooku výzvu "Vyzkoušejte a napište, jak se vám to líbí nebo jestli tuto funkcionalitu chcete dál rozvíjet.", tak se mi nemůžete divit, že napíšu, co si o tom myslím nebo mi mít za zlé, že hned superadmina neplácám po zádech.
Stejně jako s jeho softwarem na stahování titulků... (Mimochodem - jaký procento lidí to využívá?)

Když pak napíšu názor, tak jsem hned ten, co říká, že je vše špatně.

A vyhledávat po sériích Lost by šlo, kdyby měli všichni pokročilé vyhledávání a tam vyhledávali jen v seriálech. A navíc by se přidala možnost vyhledávání, která pod "Lost S05" vyhledá vše, co obsahuje přesně tento řetězec, ale navíc s jakoukoliv příponou.
28.7.2015 13:54 fredikoun odpovědět

reakce na 882424


Zaškrtávátko "Bez seriálů", popř. "Bez přečasů" to by bylo každopádně ok. Ono stačí, když přijde s přečasy kolcak nebo badboy.majkl (nic ve zlém, jste nejlepší a nejrychlejší :-), hoši), a filmy zmizí za třetí padesátku hned.
28.7.2015 13:52 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882428


Ano, kdyz jsem tady zacal adminovat, desitky hodin jsem venoval opravovani nazvu v databazi a prosadil jsem si ustalene vyplnovani nazvu v tomto formatu, aby s vyhledavanim nebyl problem a byl v tom system. Na vetsinu serialu to funguje, ale jsou serialy, kde to nemusi byt 100%. Navic bezny franta uzivatel bohuzel takhle vyuzivat vyhledavani neumi a to je trochu problem. Tedy pro ostrilene uzivatele to prehledne byt muze, ale pro jine uzivatele uz tolik ne. A rekl bych, ze cilem je podat uzivateli u tech serialu trochu zajimavejsi prehled. Ale bohuzel neni moc pouzitelnych dat, se kterymi by se dalo pracovat.
28.7.2015 13:43 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882425


U vyhledavani typu "Teen Wolf S02" ano, tam to staci resit i pres to vyhledavani, ale to je jen vyhledavani. Kdybys chtel vyjet titulky k serialu Lost a dal do vyhledavani "Lost", tak je ti to k nicemu. Ano, pomoci imdb by to taky nic moc nevyjelo kvuli spatnym udajum, ale to jde opravit. Navic Superadmin se snazi o to, aby serial mel nejakou svou vlastni stranku s prehledem, na coz ti opet klasicke vyhledavani nestaci. A pokud by svolil k tomu stahovani po balicich, tak potrebujes mit stranku serialu, na kterou to vypises.
Jinak lidi bohuzel blbci jsou a je potreba jim nektere veci zjednodusit. Jinymi slovy pokud jde neco udelat prehledneji a jednoduseji, melo by se to tak udelat. V tomhle ma tento server dost mezer.
Rekl bych, ze vule je, ale ono to neni casto tak jednoduche, jak si lide predstavuji, a neuvedomi si radu komplikaci, ktere z nekterych veci plynou. A pokud neni z neceho hned patrne konkretni technicke reseni, muze se snadno takovy navrh prejit.
28.7.2015 13:38 fredikoun odpovědět

reakce na 882426


Jj, skript by dokázal většinu opravit. Ale nechal bych to zatím tak, však oni si to překladatelé ze zvědavosti určitě vyzkouší a když se ve výpisu neuvidí, budou se třeba snažit sami.
28.7.2015 13:32 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882423


Bylo to myšlené tak, že odmažu číslo za S: http://www.titulky.com/index.php?Fulltext=Hannibal+S
Nicméně já většinou hledám konkrétní sérii, takže to zadávám i s číslem. Ještě se mi nestalo, že by to nefungovalo.
28.7.2015 13:27 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882373


Ty chybne vyplnene udaje jsou nemile, neco by slo ale casem resit automaticky. Urcite by sel napsat skript, ktery by serialum zkontroloval chybne vyplnene imdb udaje a informace o tom, ze jde o serial a jakou sezonu a epizodu. Tedy i kdyby se Superadminovi nechtela opravovat primo databaze, verim, ze neco by slo s mym uctem zeditovat automaticky. Ted to ale asi neni takova priorita.
28.7.2015 13:26 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882418


richjův doplněk používám jen jako příklad. To tlačítko nedělá nic jiného, než že jen odkazuje na zmíněné vyhledávání. To mělo jen ilustrovat, že to jde i jednoduše vytvořením tlačítka na vyhledávání (a to už nezmiňuju, že není potřeba automaticky brát uživatele jako blbce - když si jsou schopní vyhledat titulky, zvládnou i celou sérii). Tedy možná bude problém v porozumění textu. Nepíšu, že je něco špatně, jen jsem se pozastavil nad zbytečností nošení dříví do lesa.
Toť za mě vše, už se k tomu nebudu vyjadřovat. Chápu, že pláču na špatným hrobě. Sám jsem nastínil, jak by vytváření takových balíků probíhalo (klidně formou vyskakovacího okna, které je stejné jako teď, jen by tam byly odkazy na všechny soubory, které by si uživatel už jen rychle odklikal, pokud to nejde jinak), ale kde není vůle...
28.7.2015 13:24 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882390


Superadmin se snazi posunout stranky zase o kousek dal a pridava dalsi funkcionalitu. Mozna by to chtelo mene negativniho pristupu a vest ohledne tech veci normalni diskuzi. Tyhle vypady, jak je vsechno spatne, nicemu nepomuzou a jsou demotivujici. Ja bych se stahovani po balicich nebal a tebou nastrelene reseni s poloautomatickou definici baliku mi prijde rozumne a schudne. Osobne bych ale radeji videl jinou ficuru a to ohledne statistiky novych titulku. Nove preklady filmu velmi rychle zapadnou a je to podle me skoda. Podle me by se melo resit, jestli je neco jen precas a serial, aby bylo dele opravdu videt, ze k nejakemu filmu vznikl prvni preklad. Lepe by se sledovalo, co noveho vznika za preklady.
28.7.2015 13:11 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882390


A ne, odmazanim pismene S neziskas vsechny sezony. U nekterych serialu to bude fungovat, ale u rady ne. A pokud na neco neni spolehnuti, je to nekonzistentni funkcionalita, kockopes.
28.7.2015 13:09 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882386


K4rm4d0n nastinil moznost, kdy by to stahovani po balicich bylo realizovatelne a da se rict poloautomaticke. To mi prijde jako schudne reseni, jen by nekdo musel ty baliky definovat. Definovani by ale bylo jen formou nejakeho klice, kdy by se pak titulky se stejnym klicem daly stahnout v jednom baliku.
28.7.2015 13:07 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882390


Mozna by sis mel uvedomit, jak reagujes. Vzdy je automaticky vse spatne, navic s nekterou funkcionalitou odkazujes na richjuv doplnek, coz je ten nejhorsi argument, jaky muzes mit. Predne ten doplnek pouziva minimum lidi, a takovym doplnkem by slo resit skoro vsechno. Ten doplnek je bezvyznamny a nema zadnou hodnotu. Nemuzes to brat jako hotovou funkcionalitu. Kdybys reagoval normalne, tak by Superadmin treba tve pripominky neignoroval, ale to, co predvadis, mam problem docist do konce i ja.
28.7.2015 11:17 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882386


Rozebral jenom to, že někdy mívají série rozdílné překladatele. Na to jsem mu odpověděl.

Místo toho vymýšlíte blbosti, po kterých tady nikdo nevolal a dají se řešit vyhledáváním. Pokud někdo vyhledávat neumí, dá se to vyřešit tlačítkem, odkazujícím na vyhledávání celé série, jak to dělá richjův doplněk.

Už mi to fakt nedá, ale věčně tu člověk čte, že mají uživatelé navrhovat funkcionality a když se tu po něčem volá dlouho, tak to záměrně ignoruješ. No a když napíšu nějaký argument já, tak ho ignoruješ vždy. Ale na to jsem si už zvykl.

Tedy nevyzývejte uživatele, by vám psali náměty, když ti jsou stejně u zadku a radši budeš pracovat na funkci, kterou lze řešit vyhledáváním.
Toť vše, co jsem chtěl říct.


P.S.: "Zobrazit vsechny dalsi sezony" "mým" způsobem získám tak, že odmažu číslo z "S".
28.7.2015 11:10 fredikoun odpovědět

reakce na 882386


OK, vazba bude:-)
28.7.2015 10:53 Superadmin odpovědět

reakce na 882373


Děkujeme za výzkumnou práci, ale je potřeba si na rovinu říct, že tahle funkcionalita nebyla zamýšlena pro prehistorické titulky z dob začátku serveru. Nemyslím, že by se někomu chtělo zpětně opravovat tuny špatně nahraných titulků. Ostatně sám jsi to napsal, berme to jako výzvu pro překladatele, aby vyplňovali správně údaje o titulcích ;-)

Ve skutečnosti cílem je mít možnost upozorňovat na nové (sezóny/díly) seriály viz http://www.titulky.com/?serial=new .

Pokud bych tedy mohl požádat o zpětnou vazbu, jednalo by se nám o nahlášení vyložených programových chyb. Další kategorie k tomuto tématu jsou náměty jestli je funkcionalita užitečná a jestli ji máme dále rozvíjet a případně jakým směrem. Např. mě napadá úplné oddělení vyhledávání filmů a seriálů, ve výsledcích hledání přímo odkazovat na stránku seriálu/sezóny, samostatná statistika naovinek k seriálu, zavedení hlavního správce pro seriál/sezónu, umožnit zadávání více informací k seriálu jako celku a spousta jiných možností, co vás napadne. (Stahování celých sérií ovšem považuji za uzavřený námět, který vidra poměrně jasně rozebral)
28.7.2015 10:52 fredikoun odpovědět

reakce na 882373


Kdyby to bylo pole s maskou /?, *, " ", jméno/ budou to umět ovládat jen lidé, co to nepotřebují.
28.7.2015 10:01 fredikoun odpovědět

reakce na 882241


Proklepal jsem a řadil náhodně desítky seriálů. A je to špatné... Asi tak všeobecně: Čím starší seriály, tím víc neúplný výpis. Čím méně zkušený překladatel, tím více chybí ve výpisech. Čím víc překladatelů na jednom seriálu, taky tím více jich chybí. Pak nějaké anomálie nebo překlepy, které zdánlivě vypadají vyplněné dobře. Např. od voyagera16 Fringe.S04E15.REPACK.HDTV, který je jako sezóna 415, od Velkotlamky Downtown S404E00, ivca993 má Two a Half Men S110, Asachiel Terminator:The Sarah Connor S2008e01, slaterka pak Emma 02 S2009E01. Dál různé intra označené třeba 00, spojené díly, jinak značené vánoční speciály atp.
No, je to škoda. Někteří překladatelé jsou neaktivní, neopraví to, někteří to chybné vyplnění možná neví a třeba nikdy vědět nebudou, možná to i "sabotují"... přemýšlím nad nějakým pomocným políčkem za tou ikonou seriálu, ale ještě nevím, čemu by mělo pomáhat...
Můžu pokračovat ve výzkumu dál? :-)
27.7.2015 20:42 ScaryX odpovědět

reakce na 882169


Za mě spokojenost. Přehled titulků ke všem řadám jsem tady postrádal. Děkuju :-)
27.7.2015 20:09 fredikoun odpovědět

reakce na 882208


Hm, no jo, ale co teď? Ze cca 120 dílů Ancient Aliens se jich zobrazí tak 20. Kdo dostane pravomoc to za trest opravit?
27.7.2015 19:25 fredikoun odpovědět

reakce na 882187


Jakékeli hromadné stahování se projeví hromadným úbytkem komentů v poměru 1:1.
Čím se pak budeme bavit?
27.7.2015 18:51 fredikoun odpovědět

reakce na 882193


Tenhle bič na hříšníky s imdb se vážně moc povedl. Protože kdo to nemá správně -> není ve výpisu-> nikdo o něm neví-> nikdo si ho nestáhne-> nebude mít body ->nedostane hvězdičky ani tričko :-)
27.7.2015 18:09 fredikoun odpovědět

reakce na 882169


Jo, dobré. Hned ještě upozornění pro ostatní - kdo nevyplňuje imdb číslo na seriál, ale na jednotlivé epizody, takové se neobjeví ve výpisu s těmi správně vyplněnými, objeví se samostatně. Tak jdu opravovat hříchy z minulosti.
27.7.2015 18:01 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882189


Já bych si představoval možnost, kdy by překladatelé ve webovém rozhraní označili určité titulky, které by chtěli "zgrupit" a tomu balíku by přiřadili název třeba BluRay nebo DVDRip. A zároveň tak, aby bylo možné jedny titulky prolinkovat do vícero balíčků (často jedny sedí na vícero verzí - a tím nemyslím různý grupy).

Bohužel nejsem programátor, takže neumím posoudit, jak to je nebo není nereálný, jen nadhazuju ideu. Já bych klidně pak nabídl jako někdo, kdo takhle bude ty balíky "tvořit".

A aby to nezabíralo další prostor, chtělo by to, aby se to jen nějakým způsobem "spojilo" a tedy případné aktualizace jednotlivých titulků by se automaticky promítly i do onoho balíku.


Nicméně k tomu vyhledávání - ono by klidně stačilo přidat tlačítko, které toto vyhledávání udělá za uživatele (což nabízí např. richjův doplněk).
27.7.2015 17:53 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882187


No a jak bys resil ty ruzne verze, ruzne prekladatele. U nekterych serialu a sezon se to nabizi, ale u jinych je to slusny titulkovy bordel. Dalo by se to resit nejak automaticky nebo by si to resili prekladatele? A u druhe moznosti mas zbytecny narust dat, to by se asi Superadminovi nelibilo.
27.7.2015 17:50 speedy.mail Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882181


Pěkné. :-)
Jinak pokud by se dalo, tak též bych byl pro to stahování seriálu po balíčcích. Třeba k Vánocům. ;-)
27.7.2015 17:37 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882174


Jinak tim tvym zpusobem neziskas moznost "Zobrazit vsechny dalsi sezony", kde ti vyjedou vsechny titulky daneho serialu setridene do sezon.
27.7.2015 17:35 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 882174


Je celkem dost lidi, kteri maji problemy s vyhledavanim a neumi ho pouzivat tak, jak predvadis ty.
Je to pro ne proste slozite. Toto cely proces zjednodusuje. Stahovani titulku po balicich by bylo fajn, ale to neni tak jednoducha zalezitost, u rady serialu jsou tam komplikace. Pokud bys mel nejake konkretni navrhy na zlepseni, jak by to mohlo fungovat jeste lepe, klidne je napis. Superadmin je urcite zvazi.
27.7.2015 17:21 K4rm4d0n odpovědět

reakce na 882169


Sorry, ale nedá mi to, abych se nezeptal - v čem je to lepší, než když si to vyjedu takto? http://www.titulky.com/index.php?Fulltext=Teen+Wolf+S05

Jediný smysl bych viděl, kdyby se tím daly tvořit archivy k celé sérii (a ideálně aby jedny titulky mohly být součástí hned dvou - třeba jak DVDRip, tak i BluRay, pokud sedí), jinak tam nic novýho nevidím...
27.7.2015 17:13 f1nc0 odpovědět

reakce na 882169


hezky
27.7.2015 17:04 Superadmin odpovědět
Máme novou funkcionalitu pro vyšší přehlednost seriálů.

Zkuste např. www.titulky.com/Teen-Wolf-S05E05-257288.htm . U download tlačítka se zobrazí nová ikonka, která značí, že se jedná o seriál. Kliknutím se zobrazí přehled všech epizod k vybrané sezóně nebo všechny sezóny.

Příspěvek:
Můžete připojit přílohu do velikosti 1 MB


Registrace
HLEDÁNÍ

Seriály

Filmy/jednotlivé titulky

VZKAZY Z FÓRA
VOD 7.5.Super :-)VOD 1.5.
River 2023 1080p BluRay x264 DTS-WiKi
River 2023 1080p Japanese BluRay HEVC x265 BONE
Film jsem před pár týdny viděl, takže vím. :)
Textu je tam minimum.
Text písní souvisí s příběhem. Ve filmu jsou i další vložené texty - citáty, název firmy, popisky na
Asphalt.City.2023.720p.AMZN.WEBRip.800MB.x264-GalaxyRG
Blood.for.Dust.2023.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264
Blood For Dust 2023 1080p AMZN WEB-DL DDP5 1 H 264-BYNDR[TGx]
Late.Night.with.the.Devil.2023.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-FLUX-HI.srt
Late.Night.with.the.Devil.2023.1080p.WEB.H264-SATAN[TGx]
anglické titulkyTo není pravda.
Přesně tak. Od 8.května budou seriál na D+ přidávat, a buď tam budou CZ titulky ihned nebo velmi brz
Ak to bude len v zahranici, tak tam ceske nebudu.
Už to mám stiahnuté, ale díky za ochotu.
Tohle je jinak na řádku 547. Oddělovače dialogů jsou taky špatně.


Můj mozek a tvá odvaha...

odpad
Otazka stojí tak, či sú k tomuto filmu vôbec potrebné titulky. Večer si ho pozriem a ak nezabudnem,
Moc díky předem.
To znamená, že pokud někdo do té doby neudělá české titulky z anglických, že by to šlo ripnout ty če
cz
Wicked.Little.Letters.2023.2160p.WEB-DL.DDP5.1.DV.HDR.H.265-FLUX
Hundreds.of.Beavers.2024.1080p.AMZN.WEBRip.DDP2.0.x265.10bit-GalaxyRG265
Sweet.Dreams.2024.2160p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.265-FLUX
Une.Affaire.D.Honneur.2023.FRENCH.1080p.WEB.H264-SEiGHT
VOD 27.4.napis mi sukromne, poslem ti...Hammarskjold.2023.SWEDiSH.1080p.WEB.H264-EGENoutside is four key ;)


 


Zavřít reklamu