1
00:00:13,527 --> 00:00:18,999
Píseň pro Martina
2
00:01:00,407 --> 00:01:03,285
Díky. Díky!
3
00:01:03,447 --> 00:01:05,483
Přestaňte, když řeknu děkuju.
4
00:01:05,647 --> 00:01:11,040
Dřeva (nástroje) znějí nečistě v taktech 210 - 212.
5
00:01:11,207 --> 00:01:13,516
Pokuste se hrát čistěji.
6
00:01:13,687 --> 00:01:17,805
Harfa by měla znít
étericky a zasněně -
7
00:01:17,967 --> 00:01:20,197
- jako letní romance.
8
00:01:20,367 --> 00:01:23,165
Lesní rohy nastoupí
od 214. taktu slaběji.
9
00:01:23,327 --> 00:01:28,276
První a druhé housle,
důležitá je disonance.
10
00:01:28,447 --> 00:01:32,759
Nesmějí souznít.
Pamatujte na disonanci.
11
00:01:32,927 --> 00:01:36,681
Kontrabasy,
důraz v taktech 218 - 220.
12
00:01:36,847 --> 00:01:39,805
Vy jste nosnou linkou.
13
00:01:39,967 --> 00:01:43,721
Pokračujeme od taktu 234.
Takže, prosím.
14
00:02:09,407 --> 00:02:12,604
To zní nějak divně.
15
00:02:12,767 --> 00:02:15,520
Něco je tam špatně.
16
00:02:15,687 --> 00:02:17,882
- Maestro.
- Ano, paní Hartmanová?
17
00:02:18,047 --> 00:02:22,677
Promiňte, ale podle mne
je v 239. taktu něco divného.
18
00:02:22,847 --> 00:02:25,281
Není možná! Co tedy?
19
00:02:25,447 --> 00:02:32,159
Neměly by druhé housle jít na půlovou b?
20
00:02:34,087 --> 00:02:36,760
Myslíte, že by měly?
21
00:02:38,247 --> 00:02:42,445
Zde to zůstává na as.
Nemělo by se to změnit na b?
22
00:02:42,607 --> 00:02:47,556
Vzniká tu tak septima, když to zůstává na as.
23
00:02:54,767 --> 00:02:58,157
Skutečně, máte pravdu.
........