1
00:04:52,180 --> 00:04:53,211
Co tomu říkáš?

2
00:04:55,892 --> 00:04:58,300
Tuhle část napíšu pro hoboj.

3
00:04:58,395 --> 00:05:01,099
- Bude hrát proti tvému pozounu.
- Jaký to bylo?

4
00:05:01,189 --> 00:05:03,431
Odlehčí to melodii
a dodá tomu správný efekt.

5
00:05:03,525 --> 00:05:04,723
Tak co tomu říkáš?

6
00:05:05,860 --> 00:05:06,892
Dobrý.

7
00:05:07,946 --> 00:05:11,279
- Jen dobrý?
- To je lepší než špatný.

8
00:05:12,993 --> 00:05:14,701
Ale ne tak dobrý,
abychom to hráli.

9
00:05:14,786 --> 00:05:17,028
- To jsem neřekl.
- Zdálo se ti to těžkopádný.

10
00:05:17,122 --> 00:05:19,613
- Ani to jsem neřekl.
- Eddie, slyšel jsem to.

11
00:05:19,708 --> 00:05:23,456
Chtěl jsi to přepsat pro hoboj
kvůli těžkopádný melodii.

12
00:05:23,545 --> 00:05:26,546
Sedíme u toho moc dlouho.
Oba si potřebujeme zdřímnout.

13
00:05:26,631 --> 00:05:29,383
- Jestli se ti nelíbí, řekni to.
- Řekl jsem, že se mi líbí.

14
00:05:29,467 --> 00:05:32,836
- Slyšel jsem, jakým tónem.
- Mám říct, že je to úžasný?

15
00:05:32,971 --> 00:05:36,340
Dobře, jsi Gershwin,
jsi Ravel a Debussy.

16
00:05:36,433 --> 00:05:38,556
- Co je na tom špatnýho?
- Jsi Ram Bowen.

17
00:05:38,643 --> 00:05:41,395
Něco složíš, já si to poslechnu
a je to tam, Ram Bowen.

18
00:05:41,479 --> 00:05:43,721
Celý on. Co ještě chceš?

19
00:05:43,815 --> 00:05:45,938
Navíc, copak je můj názor
nějaký rozsudek?

20
00:05:46,026 --> 00:05:48,695
Nechci, aby to hrál hoboj.
Co ty na to?

21
00:05:48,778 --> 00:05:51,067
Jsi unavený,
celou noc jsi vzhůru.

........