1
00:00:05,840 --> 00:00:09,219
Bylo pro mě důležité,
aby hudba ignorovala žánr filmu.

2
00:00:09,385 --> 00:00:10,887
CHRISTOPHER NOLAN
REŽISÉR - SPOLUSCENÁRISTA

3
00:00:11,346 --> 00:00:17,769
Chtěl jsem Hanse zapojit
do zcela čirého tvůrčího procesu.

4
00:00:18,394 --> 00:00:21,940
Pracoval jsem na úplně jiném filmu
a Chris mi řekl:

5
00:00:22,106 --> 00:00:23,107
HANS ZIMMER
SKLADATEL

6
00:00:23,274 --> 00:00:26,319
"Kdybys měl složit stránku něčeho..."
Neřekl mi, o čem ten film je.

7
00:00:26,486 --> 00:00:28,571
Ale abych složil a dal mu stránku

8
00:00:28,738 --> 00:00:31,741
s čímkoliv, co mě napadne.
Tak jsem začal skládat.

9
00:00:36,454 --> 00:00:41,084
Hansovi jsem do začátku poslal
pár dialogů, které jsem pro film napsal,

10
00:00:41,251 --> 00:00:44,003
spolu s pár myšlenkami filmu

11
00:00:44,170 --> 00:00:48,675
bez jakéhokoliv náznaku ohledně žánru
nebo měřítka, aby měl volnost.

12
00:00:48,841 --> 00:00:50,885
Nápady v8.04

13
00:00:53,054 --> 00:00:55,390
Tady mě Chris ošálil

14
00:00:55,557 --> 00:00:58,476
poznámkou ohledně otce
a jeho vztahu se synem.

15
00:00:58,643 --> 00:01:03,565
Až později jsem se dozvěděl,
že syn vlastně není syn, ale dcera.

16
00:01:06,943 --> 00:01:10,947
Posadil jsem se a složil jsem
skladbu o tom, jaké to je být otcem

17
00:01:11,114 --> 00:01:14,325
a jaké to je mít syna,
psal jsem o svém synovi.

18
00:01:16,286 --> 00:01:19,831
Když mi přehrál část melodie,
která se stala základem celé hudby,

19
00:01:19,998 --> 00:01:21,624
přišla mi naprosto dokonalá

20
00:01:21,791 --> 00:01:25,003
a vystihovala emoční prvky,
které jsem ve filmu chtěl.

21
00:01:25,503 --> 00:01:28,715
Až tehdy jsem mu řekl,
že jde o velkolepý sci-fi film.

........