1
00:00:36,328 --> 00:00:39,331
Dřív jsme neměly hlas.

2
00:00:41,167 --> 00:00:43,085
Právě začíná být slyšet.

3
00:00:45,254 --> 00:00:47,673
Začíná se objevovat.

4
00:00:50,134 --> 00:00:53,596
Teď zapojím tohle sem.

5
00:00:57,141 --> 00:00:59,351
Změním zpracování,

6
00:01:00,936 --> 00:01:04,398
aby tam bylo trochu víc prostoru.

7
00:01:15,326 --> 00:01:19,747
Teď zkrátím obálku,
aby víc vynikl zvuk bicích.

8
00:01:26,003 --> 00:01:30,966
Je to organické, protože se to

9
00:01:31,342 --> 00:01:35,054
samo náhodně mění.

10
00:01:35,137 --> 00:01:35,971
SUZANNE CIANIOVÁ
PRŮKOPNICE ELEKTRONICKÉ HUDBY

11
00:01:37,348 --> 00:01:42,770
A když nastavíte patch určitým způsobem,
bude hrát donekonečna.

12
00:01:45,397 --> 00:01:46,774
Není to bezva?

13
00:01:50,319 --> 00:01:54,031
Technika hudebního světa

14
00:01:54,198 --> 00:01:56,826
se točí hlavně kolem mužů.

15
00:01:59,203 --> 00:02:01,831
Ale neměli bychom ignorovat

16
00:02:02,164 --> 00:02:05,918
ten základní systém, co tam je.

17
00:02:11,131 --> 00:02:14,385
Prvním krokem
k vytvoření hudební skladby...

18
00:02:14,468 --> 00:02:15,469
DELIA DERBYSHIREOVÁ
PRŮKOPNICE ELEKTRONICKÉ HUDBY

19
00:02:15,553 --> 00:02:18,222
...je připravit si jednotlivé zvuky,
které použijeme.

20
00:02:18,305 --> 00:02:21,267
Pokud chceme zvuk existující
v reálném životě,

21
00:02:21,350 --> 00:02:23,143
můžeme ho nahrát.

22
00:02:23,811 --> 00:02:25,104
A poslechnout si ho.

23
00:02:32,528 --> 00:02:38,325
Hudba Delie Derbyshireové
byla velice krásná a pokroková.

........