1
00:00:50,111 --> 00:00:54,324
Od 23. ledna 1999 již mezi
námi Aristide Massaccesi není.

2
00:00:54,324 --> 00:00:59,214
Velký muž filmu, velký přítel, jemuž
věnujeme toto "úžasné dobrodružství",

3
00:00:59,239 --> 00:01:01,063
které jsme začali společně.

4
00:01:33,715 --> 00:01:39,199
Joe D'Amato - Zcela bez cenzury - 2. díl.

5
00:02:50,103 --> 00:02:53,201
Téměř každý film,
který Aristide Massaccesi natočil,

6
00:02:53,226 --> 00:02:55,559
obsahuje prvky hororového žánru,

7
00:02:55,584 --> 00:03:00,030
počínaje filmy "Eroi all'inferno"
[Hrdinové v pekle, 1974]

8
00:03:00,079 --> 00:03:04,380
a "Diario di una vergine romana" [1973]
až po "Ossessione fatale" [1991],

9
00:03:04,405 --> 00:03:13,155
jež je formou erotickým thrillerem
a s prvky, které bychom očekávali v hororu.

10
00:03:15,261 --> 00:03:21,242
Uvědomme si vytrvalé opakování
tématu kastrace v Massaccesiho díle,

11
00:03:21,267 --> 00:03:23,705
počínaje filmem z roku 1972

12
00:03:23,730 --> 00:03:31,064
"Sollazzevoli storie di mogli gaudenti
e mariti penitenti - Decameron nº 69"

13
00:03:31,110 --> 00:03:35,513
a filmem z 90. let
"Kamasutra cinese" konče.

14
00:03:35,615 --> 00:03:41,024
Můžeme vidět, že určité děsivé a
fetišistické prvky ve světové kinematografii

15
00:03:41,049 --> 00:03:43,507
mají původ v Massaccesiho filmech.

16
00:03:44,490 --> 00:03:48,075
Není tedy překvapivé, že na konci 70. let,

17
00:03:48,100 --> 00:03:53,270
kdy byl tradiční horor obohacen
krvavějšími americkými filmy,

18
00:03:53,295 --> 00:03:58,813
se Massaccesi cítil v tomto novém
typu kinematografie jako doma;

19
00:03:58,838 --> 00:04:02,469
byl to typ tvorby,
který již dlouho praktikoval.

20
00:04:02,542 --> 00:04:05,469
Jeho mezinárodně uznávané filmy,
které dosáhly kultovního postavení,

21
00:04:05,494 --> 00:04:11,506
jsou například "Buio Omega",
"Anthropophagus" a "Rosso sangue".

22
........