Titulky se neschvalují, pane Superadmine. Můžu vědět proč? Nejsem tu první den.

17.10.2023 23:22 blacklanner odpovědět

reakce na 1566756


Vždycky je fajn, když se upozorní, že vyjdou nebo jsou ofiko title. Překladatel ví, na čem je a může se podle toho zařídit. Jak píše Vasabi, hodil mi echo, že budou ofiko title. Byl jsem někde ve třetině seriálu, tak jsem si řekl, že to dokončím. Title vycházely se zpožděním, jak doháněly aktuální epizodu, byli jsme v kontaktu, ideální stav. Chápu ale realitu, nelze všechno uhlídat a jsme jenom lidi. Oceňuji, že si našel čas, stejně jako každého, kdo upozorní v rozpracovaných titulcích, že už na nich někdo třeba dělá někdo jiný, že už jsou dávno přeložené nebo že se právě chystají ofiko.
17.10.2023 20:10 vasabi odpovědět

reakce na 1566755


Třeba takový blacklanner a seriál The Company You Keep. Nechal jsem ho to v klidu dokončit a myslím, že jsem tam dal dostatečný prostor po domluvě.

Určitě nemám potřebu se do toho někomu srát. Třeba se k tomu i sám vyjádří.
17.10.2023 20:07 vasabi odpovědět

reakce na 1566686


No nevím co to bylo, ale nikdy nemám problém třeba počkat, nebo to vůbec nenahazovat, když si tedy všimnu.
17.10.2023 19:12 vasabi odpovědět
Jen se přiživuješ na prací jiných. Jsi jednička.
Vacation Friends 2

Aspoň jsem si ověřil, že to tak je. To časování stojí za prd a dodnes jsem to celé neopravil jen skrz tebe.

https://www.titulky.com/Vacation-Friends-2-391701.htm
17.10.2023 19:03 vasabi odpovědět

reakce na 1566668


Nechlompeš tam náhodu ty, když to píšeš přímo mně? Já ti nevím, ale jestli rubnu jedno pivo týdně, tak je to moc. Hoď se do klidu a nech se možná i vyšetřit. Jinak ti přeji hezký večer.

Val si na Subscenu, lháři.

https://subscene.com/subtitles/vacation-friends-2/czech/3159546
Non-HI retail subtitle (extracted from MKV file)

https://www.titulky.com/Paloma-391839.htm

Za to se vyfackej.
17.10.2023 14:33 ainny01 odpovědět

reakce na 1566690


Kde jsem to napsala? To jsi trochu vedle.
17.10.2023 13:38 Lomri odpovědět

reakce na 1566690


Když něco nevíš, měl by ses začít o to zajímat a nebo se do toho neplést.

A aby někoho hned nenapadlo, proč se do toho pletu já. Pohybuji se tu průběžně od roku 2011 a i před Vasabim tu byli jiní a dokonce s autoschvalováním. A myslím si, že zrovna majo0007 by si to měl taky pamatovat. Je tu dost dlouho.

A čas stejné činnosti každý věnuje dle sebe, dle svých schopností, své zodpovědnosti, svého svědomí. Někdo více, někdo méně. Je to relativní. Podstatné by mělo být to, co je výsledkem. A zde to jsou titulky. Tak proč tu vést osobní spory, chodíte sem kvůli titulkům ne?
17.10.2023 12:20 majo0007 odpovědět

reakce na 1566686


Neviem prečo by mal dostať riper automat, to sa tu len niekto opekňuje, koľko roboty na to vynaloží!
17.10.2023 11:31 ainny01 odpovědět

reakce na 1566617


Není třeba se omlouvat, napsal jsi to, jak jsi to cítil.
Ten překlad jsem neměla zapsaný, ale když jsi nahodil celý seriál, tak já už měla kus udělaný, což jsi mohl vidět na prémiovém serveru, že tam je víc dílů, než jsi nahrál. Ale dneska už je to fakt jedno, neřeším to, i když je to jeden z důvodů, proč ripovače nemusím. Vím, že s tím máte práci, ale s překladem se to imho srovnávat opravdu nedá. Určitě nesedíš nad takovým tisíciřádkovým dílem víc než deset hodin čistého času. To jenom na vysvětlení. Tahle debata je pro mě uzavřená. :-)
17.10.2023 8:01 vasabi odpovědět

reakce na 1566673


Rádo se stalo.
17.10.2023 6:33 mirek.vanis Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566607


Moc Ti děkuji za zájem a angažovanost k tomu snímku Mysteries.
17.10.2023 6:08 vasabi odpovědět

reakce na 1566668


Na tebe jsem čekal. Ale nic moc tedy. Slabej výkon.
17.10.2023 0:29 majo0007 odpovědět

reakce na 1566660


Už niekto umlčte toho ožratého blázna!
16.10.2023 22:10 vasabi odpovědět
Možná by se tu šikla nějaká nástěnka, než to neustále vypisovat. Mohl by ses věnovat i jiným činnostem.

Tohle rovnou zarámovat.
co se týče upravených strojových překladů, pokud to logicky koriguje někdo, kdo ví, co dělá, výsledek je nerozpoznatelný. pokud to koriguje někdo, kdo nemá napřekládáno (tedy prakticky všichni, kdo za sebou nemají desítky a stovky titulků), tak podezření vznikne snadno, protože v titulcích jsou prostě místa jako od člověka, který v životě nic nepřeložil a jede se slovníkem v ruce. praští to do očí. dokázat tam ten strojový překlad většinou jde, ale je to jednoduše časově náročné. a pokud mám jen podezření, je to pořád jen podezření, na základě kterého nemůžu jednat, jako by se jednalo o upravený strojový překlad...

Omýváno stále dokola
16.10.2023 21:18 vasabi odpovědět

reakce na 1566646


Však áno. Měli jsme to v té brožuře.:-) No musím si z toho už dělat prdel, nezlob se. To už tu čtu roky. Já ti tu práci nezávidím. Nemáš to jednoduchý. Pokud to tedy děláš sám, což neřekneš,:-) tak smekám. Tohle se tu řešilo už několikrát.

Hlášky typu "proč to bylo schváleno je to překladač" apod.. díky nechci.
Přeji ti míň takových a více klidu. Hlavně volno, odpočinek a zdravíčko.

Dáváš si velký odstup, nechceš se moc otevřít, ale na druhou stranu.. asi to tak je správně.

Ale stejně bych chtěl znát tu mapu.:-) Nemaž, uvidíme kdo přijde. :-)
16.10.2023 20:38 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566619


já fakt nemám potřebu mazat kdejaké vlákno. ano, někdy je to binec, ale ono mi dost času zabere rozdat 20 banů denně a přepočítávat peníze z čekajících titulků na prémiovém serveru, takže se k mazání diskuzí dostanu horko těžko. tady padlo vše podstatné a je to již mrtvá diskuze.
co se týče upravených strojových překladů, pokud to logicky koriguje někdo, kdo ví, co dělá, výsledek je nerozpoznatelný. pokud to koriguje někdo, kdo nemá napřekládáno (tedy prakticky všichni, kdo za sebou nemají desítky a stovky titulků), tak podezření vznikne snadno, protože v titulcích jsou prostě místa jako od člověka, který v životě nic nepřeložil a jede se slovníkem v ruce. praští to do očí. dokázat tam ten strojový překlad většinou jde, ale je to jednoduše časově náročné. a pokud mám jen podezření, je to pořád jen podezření, na základě kterého nemůžu jednat, jako by se jednalo o upravený strojový překlad...
16.10.2023 18:26 vasabi odpovědět

reakce na 1566619


Už tu chýba len (kokotko) zemetras a máme to komplet.
16.10.2023 18:23 vasabi odpovědět

reakce na 1566616


S překladačem komunikovat nehodlám. Bylo by asi už fajn to vlákno máznout. A nebo ne?:-)
16.10.2023 18:21 vasabi odpovědět

reakce na 1566361


Tobě bych se rád omluvil. To jsem trošku přehnal. Pokud jsem ti do něčeho vlezl, tak se omlouvám. Do rozpracovaných moc nekoukám. Promiň
16.10.2023 18:18 KUBA2000 odpovědět

reakce na 1566609


Už nevíš do čeho/koho kopnout, co?
Dochází ti dech?
Si marný. Cype.
16.10.2023 18:02 vasabi odpovědět

reakce na 1566596


Určitě má ještě něco v rukávu:-)
16.10.2023 17:55 vasabi odpovědět

reakce na 1566597


No a už mám rozbitou klávesnici.:-)
16.10.2023 17:33 vasabi odpovědět

reakce na 1566380


Já už tu nechtěl nic psát, ale tohle mi nedá. Ty by ses měl možná taky zamyslet, než něco napíše.
Já na tom nevidím nic špatného, že chci mít titulky schváleny. A je myslím fuk jestli jsem to přeložil nebo ripnul. Dělám to ve svém volném čase. A aby smrděli na premium mi tedy nepřijde moc cajk. To je jako bych šel do práce a nedostal zaplaceno. Já nejsem nasranej. Jen mi ta práce přijde vniveč. Ono to není jen o tom ripování, časováni. Ale třeba to o kontrolovat jestli už venku další díl, VPN APOD... To bere strašně spousty času. A když tě to ještě baví i po tolika titulcích, tak si tipni kolik hodin u toho trávím denně.. Mám potřebu sem kouknout i v práci. Prostě mi to nedá.

Že máš neschválených 72 titulků značí, že není něco v pořádku. Ale to už je tvůj boj.

"Nechal bych to opravdovým překladatelům" To jsi možná někde zaspal asi. Tady to přeložím za pomocí DeepL, trochu si s tím pohraju (pokud není člověk lama) a poznáš prd. Takových titulku je tu mraky.

Hlavně mi Admine nepiš, ať ti ty titulky vypíšu.:-) Sám jsi psal, že je to dnes už těžké rozpoznat. A když není někdo lama...:-)
Na to fakt nemám čas ani energii. Ty titulky tu jsou. Ať už jsou schváleny nebo ne. Minimálně jsou dost podezřelé. Namátkou Kuba2000 nebo jak se jmenuje.
16.10.2023 17:26 Lacike odpovědět

reakce na 1566490


To je "geniálne" riešenie, čoho výsledkom bude väčší vznik duplicitných titulkov a menej preloženého materiálu. Aké ďalšie "skvelé" nápady máš vo vrecku?
16.10.2023 16:57 vasabi odpovědět

reakce na 1566569


Tos mi sebral přímo z huby. :-)
16.10.2023 14:34 tavlas77 Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566490


Tak ještě, že o tom nerozhoduješ ty.
16.10.2023 7:46 robilad21 odpovědět

reakce na 1566495


Taky, ale nejsem nasraný, když neschválí titulky, které jsem nepřekládal!
16.10.2023 6:32 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566490


Ale taky ripuješ. :-D
16.10.2023 1:14 robilad21 odpovědět
Za mě bych tento server nechal opravdu jen překladatelský. Titulky z oficiálního zdroje, VOD, bych nechal viset na prémiu. Kdo chce, ať si je stáhne, protože si myslím, že vůči opravdovým překladatelům to není férové, naopak demotivační.
15.10.2023 20:03 Pandorumek odpovědět

reakce na 1566444


Až to admin schválí, tak budou. Do té doby musíte počkat nebo stáhnout z prémium :-)
15.10.2023 18:57 vasabi odpovědět

reakce na 1566450


Když budu tedy hodný.:-D
15.10.2023 18:55 vasabi odpovědět

reakce na 1566394


No já určitě. Ale že prej až pod stromeček.:-D
15.10.2023 18:53 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566444


předpokládám, že hloupý pokus o trolling.
15.10.2023 9:21 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět
Možná kdyby měl vasabi automatické schvalování, měli by všichni klid. :-D
15.10.2023 7:59 Daiker Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566384


Přesně
15.10.2023 7:00 jandivis odpovědět

reakce na 1566380


"...takže tvá stohodinová práce mě vůbec nezajímá! Ty a K4rm4d0n jste u mě jeden osel!"

Tohle jsi těžce přehnal. I tihle dva s tím mají spoustu práce a její výsledky poskytují všem. Ten osel je někde úplně jinde.
15.10.2023 2:25 robilad21 odpovědět

reakce na 1566367


Někdy něco přelož a přispěj do komunity. Neplakej nad neschválením cizích titulků! Admina chápu, že v časové tísni, nemá šanci vše ustát a schválit. Určitě je mnou přeložených, přečasovaných pár filmů, které většinou překládám z odposlechu neschválených, protože například někdy v zadávání udělám chybu. Těžký a dlouhodobý neschválený překlad mě mrzí, a proto vše prověřím, smažu. Nahraji znovu a najednou jsou schválené. například https://www.titulky.com/C-ini-393076.htm?diskuze=1
PS: vasabi, a to vaše dementní trvání na létajících titulcích po obrazovce mě opravdu nezaujalo, takže tvá stohodinová práce mě vůbec nezajímá! Ty a K4rm4d0n jste u mě jeden osel! Mám neschválených 74 titulků a neběsním.
14.10.2023 23:14 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566362


odpověď jsi dostal. nestačí ti a stále opakuješ, že se odpovědi nedočkáš. to je krapet začarovaný kruh. to, co tady předvádíš na fóru, je obyčejný útok na mou osobu. a když si dovolí náhodou někdo napsat něco, kdy tě ve tvém tažení nepodpoří, vyjedeš i proti němu a mě použiješ jako argument ve smyslu negativním (už tohle je samo o sobě absurdní). celé to od začátku stylizuješ do této roviny, kdy ses z nějakého prazvláštního důvodu rozhodl proti mně vyjet. a to, že to děláš tímto stylem, je pouhé očekávání, jestli se k tobě v této kampani náhodou nepřidá. a já tady s tebou tyhle hry hrát nehodlám. protože je to hloupé zabíjení času. to samé tvé neustálé napadání kohokoli, kdo si dovolí nahrát oficiální titulky. všichni to dělají špatně, všichni jsou hned terčem tvého útoku. jestli něco dělají špatně, co kdybys jim napsal, jak to dělat lépe? myslím, že ti ty titulky krapet stouply do hlavy. neříkám, že mám něco proti oficiálním titulkům, i ty zde mají své místo, ale hlavní obsah prostě tvoří překladatelé.
víc ti nemám co říct. a nebudu ti už říkat, co máš a nemáš dělat. v momentě, kdy překročíš pro mě nějakou tu míru slušnosti, zakročím rázněji. to je vše.
14.10.2023 21:22 vasabi odpovědět

reakce na 1566364


Ale dá se to dělat i takhle. Tupě to tu házet. Pecka

https://premium.titulky.com/?action=search&Autor=czeitguy
14.10.2023 20:47 vasabi odpovědět

reakce na 1566363


Víš prd co to obnáší ripnout, načasovat titulky, případně je opravit. Hodit časování do políček atd.. tak si ty kecy prosím odpusť. Strávil jsem u toho stovky hodin.
14.10.2023 20:40 vasabi odpovědět

reakce na 1566361


A to je vše co umíte? Papouškovat Vidru. Ubohé..
14.10.2023 20:38 vasabi odpovědět

reakce na 1566358


Asi mluvíme každý jinou řečí. Mě jen zajímá, proč se neschvalují titulky tak jako v minulosti.
To je celé. Nechápu co tu stále řešíte. ainny01 ty to máš asi na párku. Moc nechápu proč se do toho pleteš.

Vůbec ti nerozumím "A přicházíš s vlastním o rýžová i prachů",:-) ale obracíš to opět proti mně.
Já chtěl jen odpověď. Toť vše. Ale té se asi nikdy nedočkám.
14.10.2023 20:28 ainny01 odpovědět

reakce na 1566358


🙈
Aha, ty máš fakt problém s psaným textem. Tak to pak jo.
14.10.2023 20:17 vasabi odpovědět

reakce na 1566355


Díky, ale ještě se mi nechce. Mně je u prdele koho můžeš a nemůžeš. Já ze žádného překladatele tupé stádo nedělám. Takže moc nechápu, proč to tu cpeš.
14.10.2023 20:14 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566351


Vysvětlení jsi dostal. Problém je, že ty ho nebereš. A přicházíš s vlastním o rýžová i prachů, které není pravdivé. Jsme tak ve stavu, kdy tvé chování přestává dávat jakoukoli logiku...
14.10.2023 20:11 ainny01 odpovědět

reakce na 1566342


O co ti jde? Rozpoutat tu flame war? Sorry, nemůžu sloužit. Já totiž ripovače moc nemusím. Jenom zbytečně čeříš vodu. Běž se vyspat.
Vidro, omlouvám se, že nerespektuju svoji prosbu, ale tahle snaha do toho zatáhnout další a udělat z nás tupé stádo, mě donutila napsat. Ale už mlčím. Hezký večer všem ostatním.:-)
14.10.2023 20:08 vasabi odpovědět

reakce na 1566347


Tak asi víš prd. Já dostal několik emailu co se mnou souhlasili. Takže asi tak.
14.10.2023 20:06 vasabi odpovědět

reakce na 1566345


Hele, a nezajdeme na pivko? To musíme probrat. Já to nechápu prostě. Tohle je divný. Opět mi chceš zavřít hubu. Já si přeci nic vykřičet nechci. Já chci jen vědět, proč tomu tak je.

Nezdržuj se s mazáním. Dej mi BAN.

Nebo nám konečně vysvětli, proč nejsou ty titulky schváleny. Jednoduchá otázka. Chcete to mít na premium a rýžovat prachy? Tak to sakra napiš. Pak to konečně pochopím a bude klid.

14.10.2023 19:56 msiticjoe odpovědět

reakce na 1566342


Ty už si odpovídáš sám sobě? Nezlob se na mě, ale ta kadence tvých příspěvků a pofidérní sloh mi napovídá, že nepíšeš v zrovna střízlivém stavu. A kdo má být jako z koho posranej? Já s Vidrou nikdy problém neměl. Pravda, nejsem ripper, ale překladatel. A taky se tu nevyjadřuju jako nadřazené hovado. Vždy stačilo napsat, pokud nebyl překlad sválen náhodou dva dny od nahrání, a při dalším schvalování se překlopil.
14.10.2023 19:39 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566340


K čemu ti je odpověď, když ji nedokážeš pochopit? Pátý díl k Reservation Dogs nebyl zatím schválen, protože titulky byly nahrány 28.9. a z toho dne nebyly schváleny skoro žádné titulky. Já chápu, že si to tu chceš vykřičet, ale dám přednost klasickému průběhu, kdy ten den normálně projdu celý.
A vzhledem ke všemu, co jsem zde napsal, budu veškeré tvé další příspěvky mazat, protože toto téma považuji za uzavřené.
14.10.2023 19:10 vasabi odpovědět

reakce na 1566342


Jen emaily typu ano souhlasím. Ale napsat tu, nikdo nic.
14.10.2023 19:07 vasabi odpovědět
Tebe nepřestalo ani po letech válčit s Vidrou? Vždyť víš, že z osotanich vřdy dělá nesvépravné osoby a ze sebe pana moudreho. Dokud tam je vláda jednoho muže nic se nezmění, za ty roky už to snad víš :-)

Proč to tu tedy někdo nenapíše pod svým nikek? Jste zesraní s něj všeci. Jděte do prdele. Prý komunita. A kde jako?
14.10.2023 18:51 vasabi odpovědět

reakce na 1566337


Máš to moc dluhé. Zítra si to přečtu.

Hele. VYSVĚTLI TO NEVYSVĚTLITELNÉ.:-) Proč není schválen Reservation Dogs S03e05. A můžeme jít domů. Je to úplně jednoduché.
14.10.2023 18:43 vasabi odpovědět

reakce na 1566283


Zítra pokračování. Plantáš tu Web a Blu. Fajn. Neschvaluj nic. Je to jedno, jsou to věci co nikoho nezajímají, nikdo nechce přečas. Krásně jsi to formuloval.

News of the World ŽÁDNÝ PŘEČAS NEEXISTUJE. Nechápu proč tu pleteš Niha. Podívej se na to pořádně, než něco napíšeš.
14.10.2023 12:52 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566252


ne, není to útok. a promiň, ale já to S TEBOU řešit nehodlám. tahle věc má mnoho vrstev. není pro mě podstatné vysvětlovat věci, které ve finále nikoho nezajímají. například to, že když se zaváděl nový upload přes prémiový server, nefungovalo hned vše ideálně ani tam, což malinko komplikuje schválení titulků z dané doby. nepomáhá tomu ani to, že řada uploaderů oficiálních titulků spolu vedla žabomyší války a hádala se o to, kdo bude co nahrávat. News of the World tam má dva uploady od tebe a dva od Niha. tedy ano, některé titulky šly malinko na druhou kolej a většinou pro to důvody mám. ale je to jedno. jsou to věci, které nikoho nezajímají. ty titulky nejsou nikde zamčené, lidé si je prostě můžou stáhnout na prémiovém serveru a já je časem schválím. žádná tragédie se nekoná.

už jsem to s tebou řešil mnohokrát. naposledy to skončilo tvým opakovaným emotivním záchvatem, který vyústil právě v to, co jsem ti napsal v mém posledním mailu. znovu ti doporučím si ho přečíst, protože to zjevně nechápeš a nedochází ti, že jsem s tebou veškerou mailovou komunikaci ukončil. ty nemáš co mluvit o něčí pokoře. a fakt jsi mě nepřesvědčil o tom, že bych měl v tomto svůj postoj přehodnotit. ba naopak.

jen vytváříš chaos. tyto věci nemají na fóru co dělat, protože to buď jen přitáhne troly jako jack1945 nebo lidi, co nabydou dojmu, že si mají něco vyřvat na fóru. jenže právě kvůli tomu to, co padne na fóru nemůžu schválit, vlastně nesmím. abych tím nevytvořil tento dojem. z naprosto stejného důvodu nesmí být na fóru požadavky na překlady, ale lidé musí používat k tomu vytvořenou sekci. aby se nezaváděl chaos, tedy stav, kdy si bude někdo něco vyřvávat. a ty bohužel chaotik jsi.
a vím moc dobře, o co se touto diskuzí snažíš, a ne, není na tom nic slušného. a vzhledem k tomu, co píšeš, mi ani nedáváš prostor k tomu to s tebou řešit. a vlastně to nemá cenu řešit. opakovaně proti mně používáš výpady a argumentační fauly, kopneš do nohy a utečeš. je to chování skety. stejně jsi to předváděl v mailu. když jsem to s tebou řešil a ptal se tě na konkrétní věci, ignoroval jsi to.
ano, minule jsi dostal na pár dní blokaci psaní do diskuze. protože jsi pod titulky nějakého překladatele spamoval opakovaně nesouvisející věci. psal jsem ti, že to není vůči danému překladateli slušné. psal jsem ti, ať toho zanecháš a že jestli s tím nepřestaneš, přistoupím k té blokaci. nepřestal jsi. to, že to teď vytahuješ, abys ze sebe na fóru dělal chudáka a mě vykreslil ve špatném světle, je opět jen chování skety. ano, když někdo nerespektuje nějaké zásady a je na to upozorněn, nemohu to nechat být. v tom fakt není nic osobního.
ne, tohle nemá cenu na fóru rozebírat. svou stížnost na schvalování jsi vznesl. já to beru na vědomí. tebe to neuspokojí, protože... ne, fakt nehodlám řešit tvoje problémy.

diskuzi považuji za uzavřenou (jiný smysl než výpady vůči mně nemá). prosím ostatní, ať to respektují.
14.10.2023 9:46 mozog Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566252


no myslim ze by bolo asi dobre tu mat viac ludi na schvalovanie, cize akychsi adminov, to je to ze vidra ma iba ozaj svoju pravdu a druhi ho musia iba respektovat co je trocha divne, druhi ludia mavaju tiez pravdu.
14.10.2023 7:30 vasabi odpovědět

reakce na 1566226


A tohle není útok? Chápu dost dobře. Já to respektovat nechci. Já to chci řešit. Ty ne. Titulky se tu neschvalují v takovém tempu jako v minulosti. Tak to prostě je. Zase ty čísla. V minulosti těch ofiko titulků ani tolik nebylo.

Tak to zase zameť pod koberec a nezapomeň na BAN. Stejně si jedeš furt to svoje a jen ty máš pravdu.
Já jdu kouknout do lesa na hřiby, uklidnit se:-). Když máme asi poslední krásný den. A rostou..:-)
14.10.2023 1:36 jack1945 odpovědět

reakce na 1566241


Kolikrát si člověk řekne zdali by nebylo jednodušší to hodit té AI :O minimálně rychlostí by to asi bylo někde jinde :-D
13.10.2023 23:51 danny-v Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566226


Vidro, dotaz, na který jsem se ptal již před dávnou dobou, ale odpověď nepřišla. To schvalování děláš Ty sám nebo je vás na to parta více lidí? Pokud Ty sám, tak smekám klobouk.
13.10.2023 21:30 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566204


hm, ne, nedokazuje...
a znovu poprosím, respektujte to, co jsem psal. vím, že vasabi má problém s chápáním psaného textu, ale i tak. prosím, respektujte to.
13.10.2023 19:42 desade Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566170


Ak "to může občas o nějaký den ujet", dokazuje, že v tom nie je zavedený pevný systém.
13.10.2023 18:12 vasabi odpovědět

reakce na 1566168


Tos trefil. Já chápu, že je to jen člověk. Ale nechápu jednu věc. Jedu další sezónu Reservation Dogs a pátý díl tam stále trčí. Kdyby to byl film, vem to čert. Klidně počkám. Psát stále do nějakého formuláře mě po 15000 titulcích vážně jako nebaví (odezva žádná) a přijde mi to dost na hlavu.

Myslím si, že jsem tu hodil i pár perel, které by možná nikdy nevylezli na povrch a někomu to udělalo snad radost.

Tohle jen člověka odrazuje a naštve no.
13.10.2023 17:20 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566168


určitě se nejdřív neschvalují titulky v klobouku hned nahoře, většinou od bodu, kde skončilo předchozí schvalování. jen to může občas o nějaký den ujet, což některé lidi dokáže vytočit k nepříčetnosti :-) na dně pak je většinou solidní bordel, kde se očekává, že se víc než polovina smaže. a co ne a zveřejním, protože půjde opravdu o nový překlad, který na webu není, nepochybně mi to vyslouží komentáře typu "bože, kdo to schválil, vždyť není vyplněnej ani release. jak máme vědět, na co to sedí..." :-)
13.10.2023 17:01 desade Prémiový uživatel odpovědět
Ja celkom nechápem jednu vec: Prečo sa z toho pomyselného klobúka začínajú schvaľovať titulky zvrchu a nie zospodu (tie s najstarším dátumom). Výhodu majú tí, čo pošlú titulky na schválenie tesne pred schvaľovaním. Navyše, ak by sa ten postup otočil, nemohlo by sa stať, že niečo tzv. "zapadne".
13.10.2023 11:00 vasabi odpovědět

reakce na 1566119


A kam ten "styl" tedy patří? Jen to tu opět překrucuješ proti mně.

Končím. Nemá to smysl.
13.10.2023 10:58 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566119


o čem si má kdo dělat obrázek? proč se z toho snažíš dělat spor? jistě, řada věcí je komplikovanějších. málokdo vidí všechny aspekty.
to je jeden z důvodů, proč je zbytečné to rozebírat na fóru a proč to pak jen někteří jedinci používají k útokům. prosím, respektuj to, co jsem psal.
13.10.2023 10:44 vasabi odpovědět

reakce na 1566113


01.08. 2022 The Pledge
01.08. 2021 Chocolat
09.04. 2021 News of the World
27.03. 2021 Gretel & Hansel

Ať si každý udělá obrázek. Za dva roky ses k tomu nedostal? Když mi píšeš do emailu "až se k tomu dostanu".

28.09. 2023 Reservation Dogs S03E05
28.09. 2023 Reservation Dogs S03E05
28.09. 2023 Reservation Dogs S03E05
28.09. 2023 The Fake Sheikh S01E03
28.09. 2023 The Fake Sheikh S01E02
28.09. 2023 The Fake Sheikh S01E01
28.09. 2023 The Swan
28.09. 2023 Ice Cold: Murder, Coffee and Jessica Wongso
28.09. 2023 La oscuridad de La Luz del Mundo
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E08
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E07
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E06
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E05
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E04
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E03
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E02
28.09. 2023 Castlevania: Nocturne S01E01
28.09. 2023 Love Is in the Air

No nevím. Možná tam máte jiné datum.
13.10.2023 10:35 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566096


jinak ano, tento styl dotazu na fóru správně nemá co dělat, píše se o tom ve FAQ.
ano, poslední titulky jsem schvaloval 8.10., to můžou vidět všichni, ale dělat z toho drama, je zbytečné. každému normálnímu člověku musí být jasné, že někdy jsou k vyřizování důležitější věci.
výkřiky typu "titulky se neschvalují" na fóru jsou zavádějící. za poslední měsíc bylo schváleno 478 titulků. dalších cca 300 nahráli lidé s automatickým schvalováním.

toto téma bych tak považoval za uzavřené a poprosil uživatele, aby do něj už nepsali.
13.10.2023 10:15 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1566095


doporučím ti znovu si přečíst mail z července, který jsem ti psal. to bylo poté, co jsi řešil titulky s chybně vyplněnými názvy, ale žádné konkrétní jsi neuvedl (to, co jsi uváděl, mělo názvy správně).
a pak tě poprosím bez toho útočného tónu a hlášek typu "nezapomeň to smazat". děkuji.
13.10.2023 2:18 Pandorumek odpovědět
Taky jsem psal už formulář a ještě mi nebylo ani odpovězeno. Snad se adminovi něco nestalo.
12.10.2023 21:48 vasabi odpovědět

reakce na 1566096


Kde je ten superadmin? PÍŠU TU DESET KONTAKTNÍCH FORMULÁŘŮ A NIC.
12.10.2023 21:44 vasabi odpovědět
Nezapomeň to smazat. Jako bych tu včera nahrál první titulky.
12.10.2023 21:37 vasabi odpovědět
Tento váš přístup, kdy píšu do toho vašeho kontaktního formuláře co druhý týden, mě už vážně nebaví. Čekal jsem trochu více pokory.

Tohle je docela podivný přístup.
12.10.2023 21:27 vasabi odpovědět
Jak dlouho trvá schvalování:
Titulky se schvalují většinou každý den, ale vše samozřejmě záleží na tom, jak je čas a zda jsou titulky nahrány v pořádku s řádně vyplněnými údaji. Pokud nedošlo ke schválení nového překladu do druhého dne, klidně se ozvěte do kontaktního formuláře pro vyřešení a urychlení. Kontaktní formulář se nachází na prémiovém serveru. Jinak jsou nahrané titulky ve frontě a postupně procházeny a schvalovány. Nenahrávejte stejné titulky víckrát. Případné dotazy ke schvalování prosím nesměřujte do fóra, ale rovněž v tomto směru použijte kontaktní formulář.
Je nutné také počítat s tím, že po schválení dochází k přenosu na tento server s určitým zpožděním:
pondělí - pátek dochází k přenosu schválených titulků v tyto časy 2:00, 6:00, 11:00 ,14:00, 16:00, 20:00 a 23:00
sobota a neděle 3:00, 10:00, 15:00, 20:00 a 23:00

Příspěvek:
Můžete připojit přílohu do velikosti 1 MB


Registrace
HLEDÁNÍ

Seriály

Filmy/jednotlivé titulky

VZKAZY Z FÓRA


 


Zavřít reklamu