Ancient Aliens S05E07 Prophets and Prophecies (2009) |
||
---|---|---|
Další název | 5/7 |
|
Uložil | |
|
Staženo | Tento měsíc: 0 Celkem: 543 Naposledy: 2.1.2023 | |
Další info | Počet CD: 1Velikost: 1 241 185 300 B typ titulků: srt FPS: 23,976 | |
Verze pro | 720p.HDTV.x264-DHD Další verze | |
Náhled | zobrazit náhled | |
Titulky Ancient Aliens S05E07 Prophets and Prophecies ke stažení |
||
Ancient Aliens S05E07 Prophets and Prophecies
| 1 241 185 300 B | |
Stáhnout v ZIP | Ancient Aliens S05E07 Prophets and Prophecies | |
Seznam ostatních dílů TV seriálu | Ancient Aliens (sezóna 5) | |
Stáhnout všechny epizody najednou z prémiového serveru |
Historie Ancient Aliens S05E07 Prophets and Prophecies |
||
Zatím žádná historie ani nové verze těchto titulků |
RECENZE Ancient Aliens S05E07 Prophets and Prophecies |
||
25.2.2013 20:01 merkuco | odpovědět | |
|
||
24.2.2013 12:55 NewScream | odpovědět | |
|
||
23.2.2013 23:49 kamaka | odpovědět | |
|
||
23.2.2013 20:15 datalifeengine | odpovědět | |
23.2.2013 12:51 kamaka | odpovědět | |
reakce na 596075 Když bude vše běžet jak má, tak nejpozději do příští neděle t.j. do 3.3.2013. Jinak podotýkám, že ta devátá epizoda je už v této sérii poslední. Zda budou další série, to je ve hvězdách. |
||
23.2.2013 11:48 rogar | odpovědět | |
|
||
23.2.2013 11:38 datalifeengine | odpovědět | |
|
||
23.2.2013 11:08 STAFFORD | odpovědět | |
|
||
23.2.2013 6:23 rejdick | odpovědět | |
|
||
20.2.2013 21:27 kamaka | odpovědět | |
20.2.2013 21:15 datalifeengine | odpovědět | |
|
||
19.2.2013 22:24 fredikoun | odpovědět | |
19.2.2013 21:40 NewScream | odpovědět | |
reakce na 594673 Souhlasím. Jednoznačně Tesla jeden z největších vědců. Až se divím, že se dožil 87 let a elektřina s kterou dělal kejkle ho nezabila :o). Z těch dokumentů si pamatuju jak porazil i Edisona v tom, že střídavý proud na delší vzdálenosti je lepší než stejnosměrný a Edison kontroval sviňsky třeba slonem na náměstí kterého popravil právě střídavým proudem a lidem řekl "tohle chcete mít doma?". Zákeřňák Edison . |
||
19.2.2013 20:58 vidra | odpovědět | |
reakce na 594673 tak je věřit a věřit. pokud kolem toho proneseš i věci, které jsou prostě za hranicí sebedivočejší konspirační teorie (viz "ale nemluvi se o tom,teda nesmi"), zdiskredituješ tím nejen sebe, ale i všechno, co o tom píšeš... |
||
19.2.2013 20:49 pan_z | odpovědět | |
reakce na 594597 Nechci tady nikoho nutit aby veril v to ci ono, napr. pan -vidra-, ale je nadevse jasne, ze Tesla ucinil "velke" obevy, ktere uz za jeho dob mohly ovlivnit svet takovym spusobem, ze by napr. energie byly zadarmo nebo maximalne za zlomek soucasnych cen tzv za pusu. Nemoseli by sme spalovat fosilni paliva atd. Jen tak pro zajimavost- neni to tak dlouho co byl odtajnen Tesluv patent na bezdratovy prones elektriny. Udajne by mel byt pouzit pro dobijeni elektromobilu behem jizdy, tedy zarizeni bude stat u silnice a za jizdy se bude auto dobijet. Jinak z me strany koncim tuto diskusi, kdyz vidim ze se me tu dostava jen posmesku. Vsem preji hezky zbytek dne. |
||
19.2.2013 19:40 Borg2of3 | odpovědět | |
reakce na 594612 Já tomu rozumím. Ale vtip právě je v tom, že uvnitř té gravitační bubliny na tebe to zrychlení působit nebude. |
||
19.2.2013 19:02 vidra | odpovědět | |
reakce na 594549 no jo, holt doba temna, naprostá cenzura internetu, nikdo nikde nemůže nic psát a tak. dost si dovolujou |
||
19.2.2013 18:51 NewScream | odpovědět | |
reakce na 594225 Jak píši výše. Možná máš pravdu. Ale nevím jestli pomůže "odpoutání se od okolního vesmíru" v nějaké gravitační bublině a přitom zrychlit rychle na 65 mil. km/h... Prostě to lidské tělu uvnitř stále je... Takhle jde tu o to ZRYCHLENÍ, samotnou rychlost lidské tělo zvládne podle vědců, ale musí se zrychlovat pomalu. O to tu jde. |
||
19.2.2013 18:24 NewScream | odpovědět | |
reakce na 594549 Tesla mě také nedávno "chytl" a zkouknul jsem snad 3 dokumenty na youtube. Co se týče přenosu elektřiny vzduchem, tak jsme nedávno snad něco četl, že se pokračovalo v pokusech, ale jde to jen na krátkou vzdálenost a malý výkon na dálku. Prostě to není ekonomický, kabely jsou jasně lepší. Tak nějak... Co se týče gravitace a antigravitace tak nevím, nikdo nejsme asi takový odborníci. Ale když Země lítá kolem Slunce 30m/s a těch 6% rychlosti zvuku znamená 18 055 556 m/s, což je 602 000x více... To je nechutný číslo... Tak nevím zda nějaká antigravitace pomůže. Navíc by to v tom článku zmínili, že to je řešení aby se lidské tělo při rychlosti 6% světla nerozmačkalo při rychlém zrychlení než při pomalém 10letém zrychlování... |
||
19.2.2013 16:37 pan_z | odpovědět | |
reakce na 594314 Prototipy jsou, ale chce to hlavně peníze na masovou vyrobu. Ted se prave o to snazi pan M.T. Keshe... ma tam neco i o te antigravitaci... skuste zagooglit. napr. http://pesn.com/2012/09/01/9602174_Keshe_Energy_Technology_Replications_Galore/ to je realita ale nemluvi se o tom,teda nesmi... |
||
18.2.2013 21:29 vidra | odpovědět | |
reakce na 594300 a že by to od té doby nebyl schopný vymyslet kdokoli další? i když má takováto vodítka k tomu, "co" vymyslet? zajímavé. |
||
18.2.2013 21:10 pan_z | odpovědět | |
reakce na 594279 Po smrti Nikoly Tesly federálové všechno zabavili a zamkly. Je tam hodně patentů na např. bezdrátový přenos elektřiny na velké vzdálenosti, získávání elektřiny z prostoru-ze vzduchu,magnetické motory-motory poháněné magnety, atd. Je toho daleko víc,ale není to dostupné pro veřejnost. Předsttavte si, že by si každý doma vyrobil tolik elektriky kolik potřebuje... to by čez,eon atd šly do kopru. Např. je to několik měsíců-možná víc, co oběvili-vyvinuli tzv. "studenou fůzi" a několik nezávyslých vědeckých týmů ji dokázalo ůspěšně replikovat. Ale bohužel se o tom nemluví. Kdyby mocní tohoto světa nebyly svině, tak už od dob Nikoly Tesly sme nemusely byt zavislí na fosilních palivech! |
||
18.2.2013 19:48 pan_z | odpovědět | |
reakce na 594130 K tomu slouží inerciální tlumiče. Nesleduješ Hvězdnou Bránu???? Teď ale vážně, jestli se nepletu tak s antigravitací experimentoval Nikola Tesla a ůspěšně. Patenty na to jsou ale bohužel zamčené v tajných vládních archivech USA. (toto není myšleno jako sranda!) |
||
18.2.2013 19:23 Borg2of3 | odpovědět | |
reakce na 594130 Základem bude ovládnutí gravitačních sil. Mohla by se celá loď umístit do gravitační bubliny (takové silové pole), které by posádku oddělilo od vnějšího vesmíru. Pak by loď mohla nabrat svojí rychlost světla okamžitě. Nehledě na to, že by se tím vyřešil i problém s narůstající spotřebou energie k dosažení rychlosti světla. |
||
18.2.2013 19:12 NewScream | odpovědět | |
reakce na 594160 JJ pravda... Ikdyž já si myslím - nic originálního - že se lidstvo dříve samo zahubí, nebo jinak zanikne než abysme osidlovali jiné planety či uměli ohýbat prostor a čas. Anebo nám musí pomoc "ONI". :o) Ale zase podle odborníků z NASA je snad 60-70% pravděpodobnost, že mimozemšťané přijdou ve zlým . :o). Viz historie lidstva a dobývání slabší kultury vyspělejší... :o) |
||
18.2.2013 18:51 NewScream | odpovědět | |
reakce na 594182 Může se to zdát úsměvný cos napsal, ale řekl bych že momentálně je pravděpodobnější, že se "ONI" zjeví, než že se lidstvo samo vydá někam "do pr.ele" . Jinak před lety jsem vymyslel takovej afórismus, který "lidské dobívání Vesmíru" vystihuje: "Vyslat teploměr na Mars stojí 8 miliard dolarů a ne vždy se to podaří"... |
||
18.2.2013 18:22 danihelkajiri | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 18:21 fredikoun | odpovědět | |
reakce na 594160 My tak leda na Mars, dál ne. Spoléhejme spíš, že se jednou u pyramid ozve: "Neohlášená aktivace brány." A pak nám už to pěkně "po lopatě" "vysvětlí". |
||
18.2.2013 17:54 Black cloud | odpovědět | |
reakce na 594130 Ty vzdálenosti jsou "konvenčně" nepřekonatelný. Musíme nají způsob na "ovládnutí" času, nebo ohnutí časoprostoru. Zdá se to být skoro nemožné a když, tak v hodně daleké budoucnosti, ale vyprávěj lovci mamutů o letadle rychlejším než je zvuk |
||
18.2.2013 17:23 daverie | odpovědět | |
18.2.2013 17:14 NewScream | odpovědět | |
reakce na 593908 Ještě mě napadlo, škoda, že Alieni před tím ztroskotáním do čejlabinského jezera nevyhodili nějakej ten šroubovák s podpisem a adresou třeba "Alfa Centauri, souhvězdí Kentaura, 4 nejjasnější hvězda". Kua důkaz už mohl bejt na světě... |
||
18.2.2013 17:11 NewScream | odpovědět | |
Jinak jasně, může se toho plno ještě vymyslet, idkyž působení fyziky na lidské tělo se moc neoblafne asi. :o) ooo) |
||
18.2.2013 16:24 jirka55 | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 15:18 veenaa | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 14:30 ufo74 | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 12:38 libor64 | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 11:27 daverie | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 11:07 STAFFORD | odpovědět | |
|
||
18.2.2013 10:27 daverie | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 23:04 Kaam | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 22:31 NewScream | odpovědět | |
reakce na 593879 Jak vidno Alieni to po 100 letech po Tunguzsce zkoušeli nanovo. Souřadnice mají seřízené dobře, jen to přistání jim nějak hapruje... Každopádně pěkná rána. Prý 30x větší energie jak u Hirošimy... |
||
17.2.2013 22:28 NewScream | odpovědět | |
reakce na 593889 Aha..., jo našel jsem si to ve Wikipedii. Ale slyším to poprvé. Tak nejsem vůbec nábožensky založenej není se co divit |
||
17.2.2013 22:24 kvikvo | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 22:17 fredikoun | odpovědět | |
reakce na 593893 No ještě že to neletělo na oblíbený filmový cíl alienů - na L.A. To by bylo nahoře veselo... |
||
17.2.2013 22:13 kamaka | odpovědět | |
17.2.2013 22:07 kamaka | odpovědět | |
reakce na 593879 Aliení útok jo? Tak to by se dal stejně nazvat i útok na Příbram v roce 1959 nebo v roce 2000 na Morávku. Samozřejmě s menším kalibrem. |
||
17.2.2013 22:02 kamaka | odpovědět | |
reakce na 593869 Henoch, Enoch ono je správné obojí. Ekumenický překlad bible používá Henoch a třeba kralická bible Enoch. Obojí je správné. |
||
17.2.2013 21:54 bambus100 | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 21:46 fredikoun | odpovědět | |
reakce na 593869 Myslím, že oboje je dobře. Ale co říkáte na páteční jasný aliení útok na Čeljabinsk? |
||
17.2.2013 21:34 datalifeengine | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 21:33 datalifeengine | odpovědět | |
Ancient Aliens - 05x08 - Beyond Nazca.DHD-720p.English.C.orig.srt |
||
17.2.2013 21:29 NewScream | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 21:28 datalifeengine | odpovědět | |
|
||
17.2.2013 21:25 psmikum2 | odpovědět | |
|
||
|