18.3.2013 10:25 fredikoun odpovědět

reakce na 604413


Haló!! V Příspěvkovém "chlívku" se polámal asi Enter,
nedá se to nahoře číst.
18.3.2013 1:55 wauhells odpovědět

reakce na 604748


Dovětek TV můžeš samozřejmě s routerem propojit normálním UTP kabelem.
18.3.2013 1:55 wauhells odpovědět

reakce na 604748


Dovětek TV můžeš samozřejmě s routerem propojit normálním UTP kabelem.
18.3.2013 1:55 wauhells odpovědět

reakce na 604748


Dovětek TV můžeš samozřejmě s routerem propojit normálním UTP kabelem.
18.3.2013 1:54 wauhells odpovědět

reakce na 604413


POužij wifi a nainstaluj si přehrávač PS3Player, ten je speciálně určen pouze a jedině pro přenos z PC přes router do TV Panasonic. Pozor, funguje je to pouze se značkou Panasonic. Pokud Tv nemá wifi nezbývá ti nic jiného než HDMI kabel. Pokud PC nemá HDMI výstup, vyhoď buď PC nebo televizi.
17.3.2013 22:51 fredikoun odpovědět

reakce na 604413


Já bych Věrce dokoupil multimediálního kamaráda, třeba Westerna, Asuse apod., ono se to doma celkem hodí, stojí to pod 2 tisíce, přehraje téměř vše, podpora formátů, upgrade firmwaru je násobně lepší než u velkých tv značek,
je to mrňavé a neblokuje to při přehrávání comp.
17.3.2013 22:11 NewScream odpovědět

reakce na 604694


Jo je to zajímavé s tou délkou... Cituji:
"Pokud výrobce garantuje u HDMI kabelu kupříkladu 75MHz, platí to pro kabel jakékoliv dodávané délky. Jako maximum pro HDMI rozhraní se všeobecně pokládá 10m. Vyskytují se i drahé 15m kabely, ale výrobci zde balancují již za hranou standardu a nelze garantovat stoprocentní funkčnost takového spoje. Jediná možnost, jak udělat přes toto rozhraní spoj delší, je použít HDMI HUB nebo opakovač."
Nebo krásně popsáno na Wiki: http://cs.wikipedia.org/wiki/High-Definition_Multimedia_Interface
Z něhož vystrkuji odstavec:
"Běžný kabel HDMI může dosáhnout délky 12 až 15 metrů. U kabelů do 5 metrů může kabel kategorie 1 (74,5MHz 1080i/720p) dosáhnout kvalit kategorie 2 (340MHz 1600p). Delší kabel může způsobit nestabilitu a blikání na obrazovce. Existují i převodníky a nástavce, které jsou schopné pomocí kabelu Cat5 prodloužit HDMI až na 50 metrů a nástavce HDMI založené na optických vláknech lze použít i přes 100 metrů."
17.3.2013 21:50 NewScream odpovědět

reakce na 604689


Jasně vím co myslíš. Každopádně bych ruku do ohně nedal, že žádná TV neumí měnit parametry externích titulků z různých videoformátů podobně jako ty externí multimediální přehrávače, které lze zakoupit od 1000,-. TV značek jsou desítky, každá má desítky modelů... Ale schválně se někde zeptám.
17.3.2013 21:14 iq.tiqe odpovědět

reakce na 604645


RE: "Ten kdo má PC dál než 3m od TV má prostě smůlu - což je dáno úbytkem signálu na délce kabelu..."

Tomu nevěř. Něco na tom je, ale přinejmenším to není dogma. Mám obyčejný HDMI kabel cca za 300 o délce 10 m a problémy se signálem nemám.
17.3.2013 21:13 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604688


Vždyť to píši, udělat předem, v Tv s tím už nic neudělá.Tv signál a reprodukce z přídavného zařízení jsou dva různé pochody.
17.3.2013 21:07 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604659


Pořád kolem dokola: titulky z vnějšího zdroje ať v obraze či mimo , ať jde o jakýkoli kontejnér nejde v této televizi upravit (co do velikosti,barvy, umístění) nepoužiju-li přehravač.

17.3.2013 21:07 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604681


jeho dotaz zněl na přehrávání přímo v televizi... tedy je logické, že to nepřehrává přes počítač, ale přímo v televizi... až se bude ptát na přehrávání přes počítač, prosím...
17.3.2013 20:59 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604667


Jo souhlas, můžu si je předem upravit obarvit atd. a pak je tam dát,jenže proč, když to z toho pčítače, kde to upravuji mohu pustit rovnou a a upravit v prohlížeči - žádná práce.
17.3.2013 20:47 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604663


No je to pořád stejné: titulky a obraz ze studia příjdou vzduchem či kabelem leč prolezou celý řetězec. Přehrávání z flešky je z vnějšího, přídavného zdroje,obraz kromě případné úpravy jasu,barvy atd (to je ale vlastnost obrazovky, včetně zvuku což je zesilovač)se nijak nezpracovává, prostě je to na té flešce napevno, jen se to reprodukuje. Jediná možnost by byla ty titulky upravit napřed v počítači a pak je tam natvrdo nacpat. Vzhledem k tomu, že ty titulky tam stejně musíš natavit v počítači - tak by to asi šlo.Ovšem vracím se k předešlému - můj PC i tablet mají v popisu 1080p, takže proč bych to dělal, když to můžu z toho počítače pustit rovnou.
Ovšem postřeh, že nevíme odkud to žadatel hraje je správný. Většinou se pak ukáže, že chtěl jen benzin do zapalovače.
Titulky do 3 - 20 GB MKV souboru jsem nikdy neviděl, dokonce se ti přiznám, že ani s tak velkým souborem jsem se nesetkal, protože na rozdíl od svého šváry nemám tři přídavné dísky každý se 6TB.
17.3.2013 20:26 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604653


jako koza petrželi... a když nemáte televizi, pusťte si to v KMPlayeru...
17.3.2013 20:22 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604664


on si chce pustit film s titulky. tedy může si do kontejneru přidat titulky v libovolném fontu a uložit to. práce na chvilku, je to dá se říct jen kopírování dat. docílí toho, co chtěl a tak jak chtěl...
17.3.2013 20:20 fureg odpovědět

reakce na 604653


V tomhle pravdu nemas. V mkv kontajneru mohou byt muxnute titulky klasicky ve formatu srt a daji se bez problemu odstranit/extrahovat/pridat nove treba programem MKVExtractGUI.
17.3.2013 20:19 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604625


S pevně vypálenými titulky nejde hnout podobně jako s nápisem v kameni.
Tam jsou součástí obrazového kontejneru, zatímco zdejší titulky jak všeobecně znám leží mimo kontejnér.Holinky nejsou halt hodinky.
17.3.2013 20:18 NewScream odpovědět

reakce na 604645


No ne pozor. Tady nejde o "TV řetězec", ale o přehrávání vlastně PC souborů v TV... A nikde nebylo řečeno (ani tazatel v hlavním příspěvku) jak ty filmy do TV pouští... Pokud by je pouštěl rovnou z flashky či z HDD přes USB, tak pak upravovat titulky v TV by bylo možný (podobně jako právě přes ty multimediální přehrávače připojené k TV).
A ještě k tomu NATVRDO titulky do obrazu: Možná do AVI to trvá pár minut. Jelikož AVI mívá 700-1400 MB v drtivé většině... Ale já měl na mysli titulky natvrdo do MKV obrazu, když už má hlavní tazatel tu novou velkou TV, tak snad spíše bude chtít filmy v HDRipech.... A MKV mívá od 3-20 GB třeba... Takže tam si já sám pokládám otázky, zda se nesníží kvalita obrazu a zda "naleptání" titulků do obrazu nebude trvat dlouho... To že to jde nám ukazují různé Korejské HDRipy, které mají titulky v obraze.
17.3.2013 20:16 NewScream odpovědět

reakce na 604653


Bohužel tady jsi mimo... MKV je kontejner jak na obraz, tak na titulky (ODDĚLENÉ), tak na audio... Titulky napevno v obraze se všeobecně myslí "NALEPTANÉ" v obraze a zpětně neoddělitelné... Titulku v MKV jdou snadno vyndávat i vkládat (stejně tak dabingy - léta to dělám) a chovají se jako externí... Právě u nich lze krásně měnit velikost a barvu třeba přes multimediální přehrávače k TV...
17.3.2013 20:10 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604445


MKV je obrazový kontejnér. Titulky v něm mohou být, ale jedině jako součást obrazu. t.j. jsou v obraze napevno a logicky je nelze ničím a nijak upravit. Proto odtud nejdou už zpět vyjmout. Když se náhodou objeví lepší verze titulků , tak si je bohužel musíš hodit nad obraz a to je podíváníčko, nebo stahnout další beztitulkovou verzi.
17.3.2013 19:58 iq.tiqe odpovědět

reakce na 604643


Ještě můžeš zkusit pár řádků titulků upravit následovně:
<font size=20>text titulku</font>
Zkus víc velikostí. Nevěřím tomu, že televize bude syntaxi podporovat, ale za zkoušku nic nedáš.
17.3.2013 19:56 NewScream odpovědět

reakce na 604643


To jo. Kolegyně tohle také léta řeší a pořídila si teda ten multimediální přehrávač eGreat. Ale za 4 roky má už třetí. Protože to pořád blbne. Aktualizce firmware není tak častá, kodeky stárnou... Jednoznačně je asi nejlepší to PC - HDMI...
17.3.2013 19:55 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604613


To NewScream:
omluva se přijímá.
Ještě k problému: v pádě, že se pouští film z počítače funguje TV jako druhý monitor ( ono to z nastavení v PC jasne vyplývá). Tudíž je nemožné, aby něco co neběží TV řetězcem mohl tento řetězec upravovat.
Ten kdo má PC dál než 3m od TV má prostě smůlu - což je dáno úbytkem signálu na délce kabelu. Někdo mi říkal, že to pouští na 5m, ale neviděl jsem obraz a nemohu posoudit. Já si pouštím filmy většinou z tabletu, ke kterému si dám přídavnou paměť, abych je nemusel nahrávat a posléze mazat, ale když nejsem líný tak si přinesu laptop.
Ještě jedna věc: u LCD a plazem neplatí ona středověká poučka, že se má obraz pozorovat z pětinásobku uhlopříčky TV. Stačí bohatě dvojnásobek. Taky řešení.
A ještě pro tebe: existuje program, který ti dokáže vykecat vše o obraze i zvuku filmu , ať máš názvy jakkoli změněné. Dokonce vím, že ho mám, ale KDE? třeba si tady někdo vzpomene.
17.3.2013 19:50 iq.tiqe odpovědět

reakce na 604619


Njn, ale to jsou věci, které má smysl řešit před nákupem televize. Teď zbývá jen najít alternativní řešení...
17.3.2013 19:46 NewScream odpovědět

reakce na 604627


Tak Googli. Třeba zde je nějaký přímý postup:
http://www.bastleni.eu/vypocetni-technika/55-titulky-v-obraze
17.3.2013 19:40 NewScream odpovědět

reakce na 604547


dexnom: A ty jsi už vkládal titulky do obrazu? Docela by mě zajímalo zda je to nenáročné na čas. Páč já na netu našel většinou "Zjistil jsem, že doba převodu také trvá nějakou dobu (a ne zrovna krátkou).". Tak bych chtěl znát odpověď opravdu od někoho kdo to dělal. Jak prostě trvá dlouho vložit titulky nastálo do obrazu celého filmu... Díky moc za odpověď
17.3.2013 19:22 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604547


Čau poslal bys mi prosimtě odkaz na nějaký ten program na úpravu titulků, zkoušel sem Aegis ale nic to nedělá
17.3.2013 19:02 vidra odpovědět

reakce na 604547


jo, to je celkem jednoduché a časově nenáročné řešení. prostě se vygenerují titulky dovnitř a nastavíš si je libovolně... snad za 5 minut hotovo.
17.3.2013 18:53 NewScream odpovědět

reakce na 604618


Ano PC -> HDMI krásné řešení. Ale někdo má PC v jiném pokoji než TV a nechce mít zaplé PC pořád, nebo natáhlý kabel přes byt apod. V tom CZ manuálu na str. 93 je tlačítko na options k DivX titulkám, že by to tam mohlo být. Ale asi fakt nebude...
17.3.2013 18:48 iq.tiqe odpovědět

reakce na 604613


Zběžně jsem zkusil hodit do googlu "Panasonic Viera subtitle size" a fakt to vypadá, že Panasonic velikost měnit neumí. Nezbývá než posílat signál z PC přes HDMI.
17.3.2013 18:29 NewScream odpovědět

reakce na 604413


warrane: ale nechci se hádat, každá TV to asi má jinak... Ale teď si matně vzpomínám, že ta kolegyně měla i ten externí multimediální přehrávač. Takže možná že to nastavení bylo přes něj... Takže si sypu popel na hlavu a uznávám, že možná to tak standardní nebude v TV... Případná omluva... :o) ooo)
17.3.2013 18:19 NewScream odpovědět

reakce na 604413


warrane NESMYSL. Jasně tu píšu ve vlákně, že i samotná TV (asi ne každá, ale tipnu že z posledních modelů většina) umí měnit barvu, velikost apod. externích titulků... A to dokonce jak "vedle" v souboru tak "uvnitř" kontejneru mkv třeba.
17.3.2013 18:12 ACIN odpovědět
17.3.2013 18:07 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604583


Vše co je v manuálu o titulcích platí pro filmy, které se v TV přijímači vysílají společně s filmem t.j. ze studia !!.
Na externí titulky to nemá žádný vliv.
Externí titulky můžeš upravovat jedině přes počítač nebo tablet,kterým ten filmm a titulky do TV přijímače přehráváte.
Mám doma ten samý TV přijimč, takže tak to dělám já.
17.3.2013 17:30 mobinka2 odpovědět

reakce na 604413


Ahojky lidičky, nevíte kde sehnat titulky k filmu Beautiful.Creatures ? :/
17.3.2013 17:20 NewScream odpovědět

reakce na 604580


Tak ještě lépe. Zde je kompletní český manuál přesné k té tvé TV v pdf. A na str. 93 je něco o těch titulkách.
http://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5145ec9dz3z338abz6373z706466z23zf4ef2ef74d1a72e9105f5bb375cf212bbadfc7d6/tsn2/data/EU/TXP42UT50E/OI/871853/TQB0E2195R.pdf
17.3.2013 17:16 NewScream odpovědět

reakce na 604413


Našel jsem na netu anglický manuál k té tvé TV a píše se tam (viz příloha zde): http://666kb.com/i/ccfown0zraywwlxj1.jpg , že nastavení titulků bude v menu OPTION v Option Menu. Zkus.
17.3.2013 17:04 NewScream odpovědět

reakce na 604570


Vlastně je to plazmová TV. No ještě bych ti "VieraUT50E" poradil. V českém manuálu co jsi snad dostal k TV o tom nic není? Anebo zavolej - napiš e-mail - tomu prodejci. Určitě poradí.
17.3.2013 16:57 NewScream odpovědět

reakce na 604547


To je trochu drsná rada bych řekl... Nejen že každý film by musel nechat CELÝ přehrát aby se tam titulky nalepili (teď nevím jak až to jde urychlit, nikdy jsem neměl potřebu do obrazu titulky "lepit"). A navíc by se možná zmenšila i kvalita obrazu. Myslím, že by bylo lépe to vyřešit jinak. A ta TV to tam snad musí mít zvětšovat titulky. Pokud je o novou značkovou LCD... Snad si někoho pozve aby to zkusil jiný člověk.
17.3.2013 16:21 dexnom odpovědět

reakce na 604413


by pro tebe bylo nejlepsi si stahnout nejaky program na vkladani titulku, kde si pak muzes libovolne upravit velikost, umisteni, barvu a divat se v tv az na tu upravenou verzi
17.3.2013 15:05 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604416


Stahni si KMPlayer a v roletě titulky se dá nastavit velikost titulků i barva, Jsou tam klávesové zkratky, takže si to můžeš dělat při projekci.Taky umí titulky posunovat nahoru a dolu či časově vpřed či vzad od + - 0,5sec až po hafo. KMPlayer stahni ze slunečnice.cz nebo stahuj.cz !
17.3.2013 15:00 warran Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 604413


Stahni si KMPlayer a v roletě titulky se dá nastavit velikost titulků i barva, Jsou tam klávesové zkratky, takže si to můžeš dělat při projekci.Taky umí titulky posunovat nahoru a dolu či časově vpřed či vzad od + - 0,5sec až po hafo. KMPlayer stahni ze slunečnice.cz nebo stahuj.cz !
17.3.2013 13:04 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604413


teda ne přes PC ale TV
17.3.2013 13:04 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604413


zaplatím benzín za návštěvu profíka přes titulky a PC. A pokud mi to rozchodí tak jak píšu výše dostane odměnu, nevím kolik, stačilo by 100 kč? :-)
17.3.2013 13:04 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604413


zaplatím benzín za návštěvu profíka přes titulky a PC. A pokud mi to rozchodí tak jak píšu výše dostane odměnu, nevím kolik, stačilo by 100 kč? :-)
17.3.2013 13:03 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604413


není tu někdo z Liberce? pls?
17.3.2013 13:01 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604435


Bohužel to vypadá, že máte pravdu, a není to titulkami ale filmem, což je pro mě daleko horší, protože nemám vysokorychlostní internet, a s mojí rychlostí stahování 150 kb/s - 600 kb/s max, mi příjde líto jentak vymazat filmy které mi trvalo opravdu dlouho stáhnout :-( tak to mě mrzí...
17.3.2013 13:01 NewScream odpovědět

reakce na 604451


Víš co tady už ti víc nepomůžeme asi když nejsme u té tvé TV. Lepší by bylo pozvat si někoho jiného k tobě domů ať se na to podívá zase jiná hlava. Hodně štěstí :o)
17.3.2013 12:50 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604439


no to by se mi taky líbilo, ale tlačíto sub na ovladači nemám, mám tam tlačítko: STTL, když ho stisknu mám na výběr: multi audio, duální mono zvuk, Titulky, text titulků, změnit poměr stran, opakovat. TO je vše.
Když stisknu možnost TITULKY, mám jen možnost výberu, vypnout nebo si vybrat jaké tam jsou, když zvolím možnost: TEXT TITULKŮ tak se mi používají mé vložené titulky. A když zvolím potom možnost TEXT TITULKŮ mám na výběr pouze sady znaků, v mém případě, vždy volím: Střední Evropa (CP 1250)
17.3.2013 12:47 NewScream odpovědět

reakce na 604439


Dodatek: A myslím, že nehraje roli zda jsou titulky uvnitř MKV nebo externí mimo videosoubor. Protože vlastně oba případy jsou samostatné titulky, jen v prvním případě jsou uvnitř kontejneru mkv a TV prostě s oběmi verzemi pracuje stejně.
17.3.2013 12:41 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604435


zrovna jsem to zkoušel, mám tu od kamaráda film Act of Valor 720p, titulky k tomu žádné nejsou a jsou přímo v tom RIPU a jsou zvětšené, nebo tu mám film The Hobbit 720p s CZ.srt a taky jsou zvětšené, ale měl sem od něj film Upside Down 720p s CZ.srt a byli miniaturní a když sem to kvůli přítelkyni stáhl v 1080p a titulky zůstali stejné, tak nejdříve byli miniaturní a když sem přeskočil kapitolu tak byl zvětšené i když jsem potom film pustil od začátku taku ž byli zvětšené
17.3.2013 12:35 NewScream odpovědět

reakce na 604429


Jak píše Ajvngou. TV, zvlášť nová, by měla určitě mít možnost zvětšovat titulky v nastavení. Sám jsem nedávno kolegyni z práce nastavoval LCD TV starou asi 4 roky (také Panasonic náhodou) a je to tam. Nastavovat to s filmem s titulkami uvnitř, jako v reálném čase. A myslím že to není v nastavení CELKOVÉM, ale na ovladači má tlačítko "SUB" a přímo při filmu ho zmáčkla a objevilo se nastavení titulků, jako barva, jazyk, umístění apod. včetně velikosti...
17.3.2013 12:33 iq.tiqe odpovědět

reakce na 604430


Ještě jak píše Ajvngou – zkus stejné video a různé titulky, jestli na to nemá vliv rozlišení videa.
Pak mě ještě napadá, že si TV může napřed osahat titulky, najít nejdelší řádek a velikost fontu nastavit tak, aby se vešel na šířku.
17.3.2013 12:09 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604419


Ahoj Iq.tiqe, omlouvám se je to težší dohledat než sem si myslel, tak mi to bude trvat dýl, tipuju tak hodinu... Musím stáhnout titulky dát je na disk, připojit ho k televizi, zjistit že se mi ani vůbec nezobrazí, odpojit disk, připojit k PC a znova :-(
17.3.2013 12:08 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604428


Právě že není, ale taky mě napodlo, že by to mohlo být tím, protože většinou filmy v rozlišení 1080p to mají zvětšené, jenže já si všechny názvy předělal, takže to nemohu říct přesně, nevím už jeké má rozlišení ani odkud je ani titulky odkuk jsou :-(
17.3.2013 12:04 Ajvngou odpovědět

reakce na 604413


SRT nemají žádný parametr navíc. spíš bych to viděl na to, jestli tvoje televize nerozlišuje ROZLIŠENÍ ripu a podle toho automaticky upravuje titulky. V nastavení televize nic u titulků není?
17.3.2013 12:02 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604419


omlouvám se ale poslal sem ti špatný odkaz na ty dobré zvětšené tutulky, všimnul sem si toho až teď je dost těžké je znovu vyhledat, tak se nezlob
17.3.2013 11:53 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604419


RE: iq.tiqe
Ahoj, abych to neprodlužoval v rychosti ti posílám dva odkazy na ty dvoje miniaturní: http://www.serialzone.cz/serial/hra-o-truny/titulky/1-rada/
ke každému dílu jsou dvoje, fungujou mi na TV jen ty první na verzy 720p.
A ať nezdržuju posílam, alespoň jeden odkaz na ty dobré, zvětšené, v rumunštině Film - Danny the dog: http://www.opensubtitles.us/cs/opensubtitles-player.we-are-the-benchmark/sub/3412266
za chvilku ještě pošlu druhý odkaz na dobré titulky, díky
17.3.2013 11:43 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604419


RE: iq. tiqe
OK, jen prosím chvilku vydrž, mám je na wxterním disku a bude mi chvilku trvat než dohledám, kde jsem je stáhnul
17.3.2013 11:40 iq.tiqe odpovědět

reakce na 604413


Hoď sem odkazy na dvoje titulkuy, co jsou špatné (miniaturní) a dvoje, co jsou „dostatečně velké“, ať si udělám obrázek. Protože velikost písma se u 99,999 % srt titulků nedefinuje.
17.3.2013 11:35 VieraUT50E odpovědět

reakce na 604413


Pokud by to pomohlo, mohl bych zaslat ty titulky, které šlapou perfekteně, jsou velké, jedniné co mi vadí, že jsou bílé, takže to taky někdy je problém, na rozdíl od originálních které jsou žluté a bezchybné, za ty bych byl nejšťastnější, ale spokojil bych si i s těmi zvětšenými bohatě.. Děkuju
17.3.2013 11:28 VieraUT50E odpovědět
Zdravím Vás všechny
Koupil sem se novou televizi, Panasonic Viera TX-P42UT50E. Všechno super. jenže co se týče nastavování titulků hrůza. Většina titulků je miniaturních, ale u některé jsou dostatečně velké aby se dali pohodlně přečíst. Potřeboval bych prosím poradit jak rozpoznám od ostatních srt. které jsou ty zvětšené, opravdu mi to strašně moc pomůže, děkuju

Příspěvek:
Můžete připojit přílohu do velikosti 1 MB


Registrace
HLEDÁNÍ

Seriály

Filmy/jednotlivé titulky

VZKAZY Z FÓRA
Zdravím, psal jsem nedávno, že nejde na Apple TV využívat doplněk ale na iOS funguje. Přešel jsem te
:-)Ozvi se na email.
Ty nic říkat nemusíš; to je na toho miláčka adminů!!!!!
Nic neříkám, mám hodně práce.:-)
Věř tomu,že to bude nejdřív v druhém čtvrletí příštího roku!
seriál příjemně překvapil, díky za překlad
VOD 27. lednaNiet zač :) Vopred vďaka za preklad.
Mal som to v pláne, ale vidím, že si to zobral titulkomat, tak si to škrtám.
Vidím i tento: The.Ruse.2024.1080p.AMZN.WEB-DL.H.264.AC3.5.1-BITFLOW
The.Ruse.2024.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-THR
Neví někdo,jestli už je to venku?No teda, to zírám a díky moc.
Espion, léve-toi - vyhodil jsem češtinu a nechal tam jen franc. Na WS.
Áno, čo som to narýchlo prebehol, tak z každého slova doslova kričalo: "Translátor! Translátor!" :-)
Mezinárodní SVOD distribuci zajišťuje Apple(únor 2026), snad budou titulky už na PVOD.
v blízké době ne
Díky, zaregistrovala jsem a počítám s tím.
VOD 27.1.VOD 23.12.
Ty čekající titulky jsou translator, že? Bude ofiko CZ podpora?
Snímek ESPION, LEVE - TOI, 1982, režie R. Boisset má české titulky. Dal by se prosím tento film sehn
Ale je. Musíš zaškrtnúť "Pre dospelých +18".
lepsia mimozemska rec bola v mars attacks ;-)už to tam asi neni... :-(
https://www.youtube.com/watch?v=UFe6NRgoXCM&t=82s
Vďaka vďakúca! Na WS pod názvom "The.Violation.of.Claudia.1977.BDRip.1080p.x264" [2,63 GB]
Dodatok k "telecine" verzii: "The video source is a private telecine of the spanish 35 mm, its the p
Vďaka! Škoda neexistencie BluRay/WEB-DL kvality. Na WS som nahodil takzvaný "TelecineRip"; zároveň j