Rozpracované titulky

Název Alt.název Zapsáno Odhad dokončení Upraveno Jazyk Zpracovává

CSI: Vegas

dokončeno nebo zrušeno

Film IMDb 12887536
CSI: Vegas
Kriminálka Vegas 7.5.2023   06.06.2023 13:11 CZ fabec122
CSI.Vegas.S01E04.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 99%
CSI.Vegas.S01E05.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 99%
CSI.Vegas.S01E06.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 99%
CSI.Vegas.S01E07.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 99%
CSI.Vegas.S01E08.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 99%
CSI.Vegas.S01E09.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 99%
CSI.Vegas.S01E10.1080p.WEB.H264-GLHF-NHI - 0%
VZKAZY A KOMENTÁŘE K CSI: Vegas
9.5.2023 21:23 vasabi odpovědět

reakce na 1547046


Asi nemá... end
9.5.2023 20:39 vasabi odpovědět

reakce na 1547032


Má vůbec smysl do toho dávat energii?
9.5.2023 20:20 vasabi odpovědět

reakce na 1547005


Datum registrace 9.5.2023, vážně? Jděte už do prdele. Co to jsou za móresy tohle?:-)
9.5.2023 17:44 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546969


včera Vítězslava, dnes Blaženqa.
9.5.2023 7:35 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546903


❤️
"Jistě je spousta jiných rýmů, ale to se člověk na něco upne…" :-D
8.5.2023 22:53 tominotomino1 odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546820


Abych ti odpověděl na tvůj dotaz, tak pro mě jako pro osobu, co se vesměs diskuzím na webu vyhýbá, a tudíž nejsem do jejich analýzy až tak ponořený, připadá, že tě jen zajímá, proč si překladatel myslí, že mu jeho titulky nepřijmou. Následná diskuze už je podle mě jen přehnané analyzování jednotlivých použitých slov. Nikdy by mě třeba nenapadlo, že se pod slovo "škoda" dá ukrýt šifra pro tolik věcí. :-D Ale chápu, že někdo, kdo odpovídá na místní komentáře na denní bázi, už v tom může vidět víc.
8.5.2023 22:23 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546896


tak já strojové překlady poměrně řeším. v minulosti to šlo rozpoznat snadno, teď je to pracnější, ale pořád se dá objevit dost indicií. obzvlášť když člověk, co se chopí úprav takových titulků, moc dobře nerozumí. ale pokud jsou dialogy triviální, dokazuje se to celkem komplikovaně.
bohužel většina lidí nedokáže poznat rozdíl mezi strojovým překladem (upraveným strojovým překladem) a špatným překladem člověka, který prostě nemá zkušenosti a praxi. to druhé na webu zakázané není.
pokud bereš jako argument "občaňák", tak to samozřejmě zní zvláštně, ale je to důkaz spíš toho, že o strojový překlad nejde, protože tohle by strojový překlad nenapsal...
proto prosím opatrně s tím označovat něčí práci za strojový překlad jen na základě toho, že je třeba výsledek mizerný. ono ten špatný překladatel může ten strojový překlad celkem úspěšně simulovat, kdy překládá slovo od slova a je vidět, jak mu něco nedochází.
zajímají mě tedy věci, které mluví pro to, že dotyčný strojový překlad použil a že z titulkůch křičí "nepřeložil mě člověk".
8.5.2023 22:15 mazionek odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546861


Já tedy popcorn do Vlnky hodil :-D Netušil jsem kolik "faktů" je možné vydedukovat z tak mála informací, člověk se stále učí.
uploader8.5.2023 22:14 fabec122 odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546824


Nevím, jak ti je mám dodávat. Jestli myslíš, že mám projíždět zpětně jeho překlady a porovnávat je s originálem a do toho je ještě projíždět nějakou AI. Kažopádně člověk, co opakovaně přeloží "identity card" jako "občaňák", což jsem vytáhl jako asi největší perlu z jedné z diskuzí, místo toho, aby použil úplně běžný pojem "občanka" nebo "občanský průkaz" nebo nechal i originální "ID", tak nemůže za mě být buď rodilý mluvčí v ČR, nebo to člověk vůbec nevymyslel...Třeba má jen svojský styl vyjadřování, ale za mě prostě slovo "občaňák" neexistuje a nikdo v ČR by ho nejen pro překlad, ale vůbec pro mluvu nepoužil.
uploader8.5.2023 22:08 fabec122 odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546890


Tenhle případ by ani Grissom nerozlouskl :-)
8.5.2023 21:06 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546886


Poukazuješ proč?
Třeba má dilema, jestli si má udělat popcorn k tomu seriálu.
8.5.2023 20:52 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546884


tak má předchozí reakce se opírá o konkrétní slova konkrétního člověka (tebe). ty se zde opíráš o mou reakci na někoho, kde o tobě a tvém okolí nenapíšu ani jedno písmenko, a stejně to vztáhneš na sebe. to mi přijde jako celkem dost odlišné situace :-)
vezmi si, že do diskuze přispěje někdo, kdo si zaregistruje dočasný účet dnes. nevím, jak moc se pohybuješ na webu, ale ono úplně běžná situace to není. a nečiním z toho naprosto žádné závěry, pouze poukazuji na to, že je to zajímavé.
8.5.2023 20:48 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546876


Aspoň vidíš, jaké to je. Ty taky v něčem vidíš, co tam není. ;-)
A za své okolí můžu mluvit, já si sem nikoho nepovolávám. Jinak nechápu, proč bys narážel na dnešní registraci.
8.5.2023 20:39 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546873


ty v tom textu vidíš nějakou takovou narážku? :-D to začíná být zajímavé :-D a ne, vůbec nijak jsem na tebe nenarážel, ani na tvé okolí (btw za své okolí bys mluvit neměla ;-) )
8.5.2023 20:37 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546870


Já to nejsem, jestli narážíš, ani nikdo z mého okolí.
8.5.2023 20:33 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546867


❤️
8.5.2023 20:33 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546861


Vítězslava: na popcorn asi trochu pozdě s křížkem po funuse... každopádně zaujal datum registrace 8.5.2023 :-)
8.5.2023 20:32 jandivis odpovědět

reakce na 1546868


Tak tam taky ne. Sem se do toho nějak zamotal. Smažte to.
8.5.2023 20:31 jandivis odpovědět
8.5.2023 20:30 jandivis odpovědět
1. Je to k pochopení.
2. Nevyplývá.
3. Nestavíš se špatně.
4. A já tě mám rád. ;-)
8.5.2023 19:42 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546853


ne, určitě nikoho nepředělám. a když je někdo o něčem přesvědčený, tak ani jeho názor nezměním, přestože vím, že se mýlí (tím nechci říct, že se někdy nemůžu mýlit já, ale co se týče titulků, řekl bych, že globálnější přehled má málokdo...)
titulky.com není úplně malý web. a nevím, jeslti sis všimla různě na internetu, ale zde vypadají diskuze stále tak nějak normálně. samozřejmě trolové a prudiči jsou tu pořád, ale velmi často už tuší, co si ještě mohou dovolit a co ne. a občas zkouší jet na hraně. každopádně i když tyto lidi nepředělám, ten prostor na normální diskuzi zde stále je. bez velkých zásahů. takže tu zjevně něco funguje ;-)
8.5.2023 19:35 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546849


Chodím sem dlouho, byla jsem svědkem mnoha tvých diskuzí s různými uživateli, které se odehrávali v podobném duchu. Upřímně nechápu, proč to neřešíš banem, když máš pocit, že ti lidé dělají něco špatně, škodí tvému webu. Proč plýtváš časem? Myslíš, že je předěláš? Obzvlášť s tvým jednáním...
8.5.2023 19:14 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546846


zase ten ban (blokace psaní do diskuze). tak já ti vysvětlím, proč je tvá karta s banem taky mega neslušná a považuji ji za urážku (sprostou).

já si tady nad nikým nedokazuji žádnou moc, bany nerozdávám na potkání lidem, kteří se mnou třeba nesouhlasí nebo mi nadávají. ban je krajní řešení u problémových uživatelů, kteří opakovaně napadají překladatele, slovenské titulky, spamují, cíleně na někoho útočí bez argumentů a vyvolávají konflikt (prostě vytvářejí toxické prostředí). a velmi často už jde o opakované prohřešky, kde je potřeba častěji mazat komentář. vlastně jsem v tomto směru celkem dost mírný. nedal jsem ban ani zde uživateli Malenky, který si jen přišel zanadávat na mě a nic do diskuze nepřinesl.

to, že pořád opakuješ, ať ti dám ban, ze mě děláš něco, co nejsem. vytváříš tu dojem, že rozdávám bany na potkání všem, kdo se mnou nesouhlasí. a to je za mě dost hnusný.
a opět je to něco, jak tento web nefunguje. já nemám důvod ti dát ban (i když nemám problém ho dát člověku, který mě o něj poprosí :-) ), když se mnou třeba nesouhlasíš. s tím fakt problém nemám (nedávám ho ani lidem, kteří mi nadávají). diskutujeme o tom (i když to zdá se nevedlo k pochopení). ale je velmi pravděpodobné, že do budoucna napíšeš na takový komentář něco jiného. a to je ve finále to, o co mi jde. je sice škoda, že to zřejmě nechápeš, ale svůj účel to splní.
každopádně to s tím banem je velmi podobné tomu, když vysíláš k lidem signál "když budeš zlobit, neschválí ti titulky". takhle to tady prostě nefunguje...
8.5.2023 18:58 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546844


Už nemůžu.
Z mého pohledu můj komentář neslušný nebyl. Jestli se ti nelíbil, je mi to líto. Ostatní si udělají svůj obrázek.
Ty, jako admin, máš být nad věcí.
Kdybys mi dal hned ban, ušetřili bychom si spoustu času a energie.
8.5.2023 18:46 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546838


mimochodem opomíjíš skutečnost, že už tvůj příspěvek slušný nebyl. diskuzí jsem už na webu zažil dost na to, abych věděl, že slušnost na lidi, kteří provedli něco neslušného, fakt nefunguje... nemám problém s ostatními jednat tak, jak oni jednají se mnou. fakt ne ;-)

uznáš aspoň, že ten tvůj dovětek s tím, ať ti dám ban, byla sviňárna, která do slušné diskuze nepatří? nebo to byla taky legrace? aneb v legraci je možné psát přeci cokoli... :-)
8.5.2023 18:38 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546838


a já měl za to, že jsem to vysvětlil jasně. včetně toho, proč jsem to, cos napsala, označil za "kraviny" a proč si i teď budu stát za tím, že to "kraviny" byly. jsem myslel, že to o tom bludu a mystifikací chápeš. není ti na tom ještě něco jasného? třeba to, jak jsi škodila webu, mně a tomuto překladateli? a stále nevíš, co je na tom neslušného? klidně ti to zkusím vysvětlit znovu, jestli budeš chtít...
8.5.2023 18:34 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět
Začátek - můžeš prosím objasnit, co tady píšeš za kraviny? - to mi moc slušné nepřipadá.
Pokud admin chce, aby se uživatelé chovali slušně, měl by jít příkladem. Jeho diskuze by měla být slušná, věcná a kvalitní.
8.5.2023 18:28 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546833


šel jsem na tebe od začátku slušně.
jasně, vysvětlení jsem se nedočkal. každopádně smyslem bylo, abys tak do budoucna nečinila.
nějaké pindy o tom, jak mám jít příkladem, si nech pro někoho jiného, když jsi sama hned od začátku vytasila argument, ať ti dám ban, což je naprosto hnusná sviňárna, kterou jsi jasně udala tón toho, jak se mnou chceš (nechceš) diskutovat... i tímhle jsi utvářela pro ostatní jinou realitu.
vem si hlavně k srdci, co jsem ti psal ;-)
8.5.2023 18:22 danny-v Prémiový uživatel odpovědět
Už jí nechte na pokoji! Ze dvou nevinných vět z toho děláte kauzu století! Vysvětleno ze všech stran a jde se dál. peace
8.5.2023 18:21 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546828


Naposledy, co na tebe reaguji. Měl bys jít příkladem a vyjadřovat se slušněji.
8.5.2023 18:10 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546827


tak příště takové ubohé kokotiny nepiš (psáno v legraci). děkuji.
8.5.2023 18:07 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546823


Ježiš, bylo to psané v legraci. Možná slovo "čurák" by bylo lepší, jak ho někdo napsal v jiné diskuzi. Tak příště.
Hrozně moc se za slovo "zlobič" omlouvám!
8.5.2023 17:58 desade Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546823


Prepáč, že som ti skomolil nick, nebolo to chválne.
8.5.2023 17:53 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546818


prosím o zaslání důkazu, že Dharter nějaké titulky přeložil strojově (je to velmi vážné obvinění). a prosím odlišit od špatného překladatele, který překládá slovo od slova svou neznalostí. prostě příklady toho, že je jasné, že jde o upravený strojový překlad. děkuji.
8.5.2023 17:52 desade Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546808


Nehnevaj sa rachetka, ale poznámka, že keď niekto "zlobí", nebudú mu schválené titulky, nie je vôbec vtipná. Reakciu admina považujem za adekvátnu, dokonca potrebnú, aby sa z tejto tvojej "nevinnej" poznámky nestal bežný argument. Ak niekto nahraje špatné (odporujúce pravidlám) titulky, nemôžeš ho predsa nazvať zlobivým. Ledaže by to urobil naschvál a potom tu chcel rozpútať takúto polemiku. Ale to asi nie je ten prípad. Admin je tu aj na to, aby strážil určitú úroveň webu (čo sa mu zatiaľ chvaľabohu darí), preto asi tá reakcia. Ja by som reagoval podobne a na rozdiel od speedyho si nemyslím, že na to mali vplyv nejaké vyhrážky, či niečo podobné. A z jeho strany sa to už viac vysvetliť ani nedalo. Ak to niekto nechápe... "no škoda".
8.5.2023 17:46 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546818


Já se ti omlouvám, netušila jsem, že moje vyjadřování, které nebylo myšleno zle, může někoho takhle popudit.
uploader8.5.2023 17:40 fabec122 odpovědět
bez fotografie
Jinak pochopitelně netvrdím, že jsem geniální překladatel, který nemá v překladech chyby, ať už třeba gramatické či faktické v rámci překladu, stát se to může...Rovnou říkám, že nemám korektora, co by to po překladu přečetl a opravil mi to, takže v tomto ohledu se to stát může. Ani se nepovažuje za nějakého brilantního lingvistu. Jen mi příjde škoda, že tu jsou takto nedodělané projekty, nebo starší věci, které by si překlad zasloužili a nikdo se k tomu nemá :-)
8.5.2023 17:38 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět
Prosím vás, vy ostatní, co to tady čtete - je k pochopení z mého dotazu, že se svým způsobem ptám, proč mu to nevemou, jestli byl nějaký problém? Nebo z toho vyplývá potvrzení, že mu to určitě nevemou, že web je zlý?

Chodím sem už nějaký rok, většina mě znáte - připadá vám, že se obecně v diskuzích stavím nějak špatně k tomuto webu?

Jako chápu, že všichni nemůžeme mít stejné myšlení, proto se snažím s některými lidmi do diskuzí nepouštět. Někdy mi to holt nevyjde a zase se nachytám. :-D
uploader8.5.2023 17:35 fabec122 odpovědět
bez fotografie
Šmarja se to tu rozjelo :-) :-D Však to za takové hádky nestojí :-D
"Tady mi to stejně nevezmou" - V návaznosti na to, že moje překlady tu ve válně většině nejsou schválené.
"Zlobič" - Nevím, neuvědomuju si nic, kdy bych zlobil :-D Maximálně jsem párkrát zkritizoval překladatele, který viditelně překládal pomocí překladače a jeho překlad byl PŘIJAT (viz i tento seriál a první díl), potažmo překladatele, který rozjel několik projektů a nedokončil třeba ani jeden a nechal seriál v půlce série (v podstatě opět klidně i tento seriál).
"musí to být nahrávač strojového překladu, nebo někdo, kdo cizí práci vydává za svou" - Nic takového nedělám
"První díl" - První ho přeložil strojový překladač Dharter (kritiku jeho překladů lze dohledat napříč jeho překlady. Aby to bylo koukatelné, tak jsem mu to v dobré víře upravil, jenže on to nerozdejchal a překlad raději ukončil. Když to pak vypadalo, že v překladu bude pokračovat někdo jiný, tak jsem vzal první díl komplet.
8.5.2023 17:11 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546808


a to jsme zase u toho rozporu. někdo tu má zapsaný překlad a tvrdí, že "tady mi to stejně nevezmou". to samo o sobě nedává smysl a na první pohled je jasné, že uživatel žije v bludu.
tím, že ho v něm necháváš, vytváříš alternativní realitu, jak tento server funguje, tedy to, že ten zlý server mu titulky nenahraje. a vytváříš zástupné důvody typu, že zlobil a že měl nějakou aféru. to jsou právě ty kraviny...
místo abys napsala: "proč by ti je neměli vzít. třeba jsi něco vyplnil špatně, použij kontaktní formulář."

ale vzhledem k tomu, co obecně do diskuzí píšeš a jak se k webu stavíš, oba moc dobře víme, na jakou notu jsi to hrála ;-)
8.5.2023 17:05 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546807


To já právě nevím, proto jsem se ho ptala a čekala odpověď, nevyjádřil se tu, asi ji už nedostanu.
A už stačí, nebo to přestane být vtipné. :-) Pa pa
8.5.2023 17:00 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546806


prosím, o jakém možném problému "potom" mluvíš? řekni mi, jaký může mít uživatel problém s tím, že mu jsou záměrně blokovány uploady a jeho titulky se nemohou na server dostat? ani u budoucích překladů, které si zapíše do sekce rozpracovaných titulků? (pokud by byl potížista, ten zápis mu smažu, protože by ten zápis postrádal smysl). tak prosím, poslouchám...
8.5.2023 16:55 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546802


A to nemohl mít nějaký problém potom?
Počkat, mám pocit, že ty trolíš mě. :-D :-D Teď jsem to pochopila, to celé je legrace. I ty filuto, dostal jsi mě. :-D ❤️ Super, už jsem myslela, že nemáš smysl pro legraci.
8.5.2023 16:51 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546792


jo a tohle si musím někam poznamenat: "Jako ubohost mi spíše přijde dožadování se vysvětlení." to je naprosto geniální :-)
8.5.2023 16:45 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546793


díky za reakci bez žádného argumentu, tak nějak jsem to čekal :-) na to můžu snad jen říct, aby sis taky znovu přečetl ten můj druhý komentář a pořádně se nad ním zkusil zamyslet.
8.5.2023 16:40 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546801


tenhle argument bych ti vzal, kdyby dotyčný neměl na serveru nahraný první díl k tomuto seriálu... jenže on ho tady má... což lze nejen snadno ověřit, ale sama jsi napsala "Pokračuješ, jo? Super."
jinými slovy sama musíš moc dobře vidět, že reakce dotyčného nedává smysl a nezapadá do toho, jak server funguje. a jsme opět u toho, že ho udržuješ v tomto bludu.
8.5.2023 16:36 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546797


Na to už jsem ti odpovídala - Zas tak se neradujte - Aha, škoda
Pak pokračuji k další větě a proto tam píšu "A" - Tady mi to stejně nevezmou - A ty jsi byl zlobič? - myšleno jako proč ti to nevemou? Napsáno z mého pohledu vtipně a odlehčeně.
8.5.2023 16:31 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546792


nemám problém s tím, že máš na věc opačný názor. je hezké, že se dokážeš i omluvit. představ si, že já se taky dokážu omluvit. to patří k základu slušného vychování ;-)
a i já se dokážu ozvat, když vidím něco nespravedlivého. a právě to jsem viděl i zde a právě proto jsem se ozval ;-)
8.5.2023 16:29 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546795


jde mi o tvůj styl komunikace s ním. takže znovu. snad na tom pochopíš, proč si odporuješ v tom, co říkáš.

on napsal "tady mi to stejně nevezmou".
ty jsi na to odvětila "škoda".
- už toto je samo o sobě rozpor, který jasně mluví o tom, jak jsi to myslela. protože moc dobře víš (už jsem to psal, tedy se opakuji), že aby se někdo dostal do stavu "tady mi to stejně nevezmou", musí to být nahrávač strojového překladu, nebo někdo, kdo cizí práci vydává za svou. u ani jednoho případu, naprosto logicky, nikdo slušný nenapíše "škoda", protože se bavíme o případech titulků, kterých se normální člověk nechce dotknout ani klackem.
tím, že jsi napsala hned na počátku "škoda" jsi přešla na rétoriku dotyčného, že server dělá něco špatně, že mu to tady nevezmou. tím ho udržuješ v bludu a mystifikuješ i ostatní uživatele. takto tento server nefunguje. jestli titulky dotyčného nejsou schváleny, byl pro to nejspíš důvod, a pokud schválený být mohou, tedy nespadají do kategorie dříve zmíněné, slouží k vyřešení kontaktní formulář. ty se ale vytasíš se "zlobičem" a "aféramy", které jednoduše s tím "škoda" nejdou dohromady. takže okecávat to můžeš, jak chceš, ale myslím, že je jasné, jak jsi to myslela...
8.5.2023 16:27 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546792


Děkuji.
Já se omlouvám, ale já jsem z toho už úplně zmatená.
8.5.2023 16:19 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546785


Chápeš ale, že já vůbec nevím, o co ti jde? Jestli někdy například nahrál titulky z translatoru, tak já si na to nevzpomínám, proto jsem se ptala. Možná si ho mohl nechat odpovědět. Kdyby odpověděl to a to, myslíš, že bych na to nenapsala - jo tak to se tady nedělá, nesmí? Myslíš, že bych ho naopak litovala, povzbuzovala?
8.5.2023 16:18 Ptrstana odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546785


Co ti mám vysvětlit?:-D Přečti si svůj druhej komentář. Reaguješ přehnaně a nedává to smysl. Jestli tohle nechápeš nebo nedokážeš uznat,tak s tebou stejně nebude rozumná řeč. A čím víc se v tom budeš rýpat tím víc to bude vypadat hloupě. No už jsi do toho zamotanej dostatečně na to aby každej rozumnej člověk myslel své. Měj se hezky
8.5.2023 16:17 illy odpovědět

reakce na 1546700


Ahoj. Dovolím si ve vší slušnosti. zareagovat. Já dodržuji pravidla webu, překladatelů se vždy zastávám před nedočkavci a nesmírně si jejich práce vážím. A stejně tak si vážím práce adminů. Nikdy se do sporů bezdůvodně nevkládám, ale tady se musím zastat ratchetky. Její otázka směrovaná k překladateli mi rozhodně nepřijde jako kravina, neslušnost nebo dokonce ubohost. A rozhodně si nemyslím že by cokoliv pomlouvala nebo na někoho útočila. Jako ubohost mi spíše přijde vytrhávání slov z kontextu a dožadování se vysvětlení. Rozhodně teď nechci admina napadat, nebo snad dokonce urazit. Je to jen můj názor a můj pohled na věc. Každopádně ... A teď nechci nikoho poučovat ale jen sdělit moji zkušenost - někdy neškodí udělat krok zpátky, podívat se na celý problém znovu a trochu i očima toho druhého. Já to alespoň tak dělám a.. věřte nevěřte.. dokážu se i omluvit.
Když mi přijde něco nespravedlivé tak se ozvu nebo někoho zastanu, v tomto případě právě ratchetky.
Toť vše a přeji nejen tobě klidný a slunečný den.
8.5.2023 16:00 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546782


"Divím se, že máš čas a energii to takhle rozebírat." - naprosto irelevantní poznámka. neřeš můj čas. pokud řeším konkrétní věci a ptám se tě na konkrétní věci, neshazuj mou argumentaci tím, že tomu věnuji čas. tohle je další diskuzní hnus, který do slušné diskuze nepatří. používají ho lidé, kterým dojdou argumenty.

"Pokud jsem porušila pravidla, máš dát ban a ušetřit si čas." - nehraj tady pořád tuhle kartu banu. je to trapný.
8.5.2023 15:54 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546771


To vůbec nemá smysl. Ty v tom vidíš něco jiného než já. To si prostě nevysvětlíme. Divím se, že máš čas a energii to takhle rozebírat. Pokud jsem porušila pravidla, máš dát ban a ušetřit si čas.
8.5.2023 15:48 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546762


můžeš být konkrétní v tom, co přesně jsem přehnal? nesmím se ohradit proti tomu, co někdo píše a jak to píše a chtít, aby to daný uživatel objasnil? a když jeho objasnění nedává smysl a odporuje si v tom, co píše, má mě to uspokojit? to, že ty nevidíš v něčem logické rozpory, neznamená, že tam nejsou... a reakce "tak mě zabanuj" je naprosto v pořádku? dochází ti, že ratchatka od začátku jede na hraně trolingu?
8.5.2023 15:37 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546751


jestli se chceš zapojit do diskuze, klidně můžeš. ale pro normální diskuzi je potřeba držet se tématu a toho, co padlo. tím, že napíšeš "Kolik ti, proboha, je?" se z jakékoli rozumné diskuze diskvalifikuješ, protože hned v samotném jedeš faul ad hominem a napadáš vše, co píšu, aniž bys konkrétně danou věc připomínkoval... a to, že na to nabalíš "a vůbec ne drze" mi uniká, když jsem nikde nic o drzosti nepsal. tímto zanášíš do této diskuze jen bordel. přineseš do diskuze něco, co nepadlo, a vyčteš mi to... bravo.
8.5.2023 15:33 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546734


to tvé "svým způsobem ptala" nedává ve tvé argumentaci smysl. odporuješ si. svou reakcí daného uživatele udržuješ v bludu, mystifikuješ nejen jeho, ale i zdejší uživatele. a to je právě to hnusné a na to jsem upozornil.
na jedné straně píšeš nadšený komentář, že pokračuje, a na straně druhé předpokládáš, že s ním tady byl nějaký problém. a o tom právě mluvím. vytváříš alternativní realitu toho, jak tento server funguje, a vrháš tím negativní světlo nejen na mě, ale i na samotný server.
na tomto není nic vztahovačného, to je pouhá logická interpretace toho, co píšeš a jak to píšeš. místo toho by dávalo větší smysl vyvést daného uživatele z bludu tím, že ho odkážeš na pravidla serveru zde: https://www.titulky.com/precti-si-zakladni-napovedu-2

pokud někdo napíše "tady mi to stejně nevezmou", tak aby tohle bylo pravdivé tvrzení, musel by dotyčný buď titulky někomu ukrást a vydávat je za své, nebo by muselo jít o strojový překlad. pokud na tomto serveru nějaký čas jsi, moc dobře to víš. proto mi opravdu uniká, proč přijdeš se "zlobičem" a s "aférami" v tomto kontextu...
8.5.2023 15:17 speedy.mail Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546762


Jak říkám, kdejaký jouda, nic ve zlém. :-) Až ti tu budou vyhrožovat fyzickou likvidací po mailech, asi taky budeš mít trochu jinde ten práh nastartování. Sám bys to nedal ani týden. Možná spíše než tato rozepře dole v diskuzi za tím stojí nějaký konflikt někdy z minula. Pozadí neznám.
8.5.2023 15:11 Ptrstana odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546759


Nezlob se ale tohle doopravdy přehnal. Na otázce není nic útočného. Útočně to nemůže pochopit snad ani vztahovačný člověk. A omlouvat to tím že to tu má těžké:-D to fakt nestačí. Tohle je vyloženě chování na pikaču. Od admina ještě víc. A ještě takovej detektivní rozbor komentáře. Postavený na hlavu.
8.5.2023 14:48 speedy.mail Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546752


Je legrační, jak se tu k vedení webu má potřebu vyjadřovat kdejaký "jouda". Že na vidru dennodenně po mailech a v diskuzích útočí fandové translátorů, lháři a kdejací nolifeři nejdoucí pro nadávku a vyhrožování daleko už moc lidí neví. Ani se nedivím, že pak jednodušeji vystartuje, ono se to po 15 letech adminování na člověku asi dost podepíše.
8.5.2023 13:59 desade Prémiový uživatel odpovědět
https://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/zlobit
8.5.2023 13:36 Shaquille Prémiový uživatel odpovědět
bez fotografie

reakce na 1546713


zdravim, tohle fakt prehanis... taky vubec nechapu o co ti jde.
8.5.2023 12:30 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546724


Pochopila jsem z toho, že porušil pravidla nebo něco udělal špatně při nahrávání titulků. To jsem právě nevěděla, na to jsem se svým způsobem ptala.
A děkovala a radovala jsem se ještě předtím.
Zlobičem se může nazvat uživatel, který porušil pravidla. Kdyby si na něj zasedli a byli na něj zlý, tak ho nazvu spíš chudákem.
8.5.2023 12:22 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546727


no jo no, taky už dostala ban. :-D
8.5.2023 12:20 ondrasek32 Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546725


A Ratchetka už je taky na seznamu zlobivců. :-D
8.5.2023 12:04 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546725


rozumíš mi moc dobře.
8.5.2023 12:02 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546724


Vůbec ti nerozumím. :-D :-D
8.5.2023 11:58 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546719


titulky.com je veřejný web, kam může nahrávat titulky kdokoli, pokud nejsou porušena zdejší pravidla, titulky se schválí. neschválí se, pokud zapadnou do bordelu a uživatel při nahrání udělá něco špatně. na tohle všechno existuje kontaktní formulář a řeší se to. samozřejmě ne v případě, kdy to jde proti pravidlům, v takovém případě ale není za co děkovat a není to ani škoda...
svou reakcí jsi veškerý tento přístup popřela. vlastně jen potvrzuješ rétoriku "když zlobíš, tak si na tebe zasednou a budou na tebe zlý". to je velmi ubohý a neslušný přístup. stejně jako pak reakce v diskuzi "tak mě za to zabanuj". nic z toho, co předvádíš, nemá se slušným chováním nic společného a jde mi o to, že ti upozorňuji, že se chováš neslušně a uboze. bylo by hezké, kdybys toho zanechala, těmito pomluvami jen škodíš webu.
8.5.2023 11:50 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546718


Ve všem vidíš útoky.
8.5.2023 11:48 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546713


Jaké neslušné? Prostě jsem se takhle zeptala. Vůbec nechápu, o co ti jde.
Píše - Zas tak se neradujte - Aha, škoda
Tady mi to stejně nevezmou - A ty jsi byl zlobič? (Udělal jsi nějaký problém?) Nevzpomínám si na žádnou aférku s tebou. (Nepamatuji se, že by tady byly nějaké dohady, nějaký problém se schválením.)
8.5.2023 11:46 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546716


takže ty s tím útokem na mou osobu a web souhlasíš? nevidíš v tomhle kydání lží žádný problém? chápu to dobře?
8.5.2023 11:38 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546711


mohla bys prosím teď objasnit své neslušné chování?
8.5.2023 11:35 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546700


Ano použila jsem tyto výrazy v legraci, nechápu, co na tom vysvětlovat. To jsi takový suchar? :-D Tak mě za to zabanuj, nevím, co na to říct. :-D :-D Pa vidrýsku
8.5.2023 11:13 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546696


ne, v reakci jsi použila "škoda" - bezdůvodně se nikdo neblokuje a pokud někdo zapadne, je zde kontaktní formulář. tedy už tvé "škoda" je chucpe.
pak jsi použila "zlobič", čímž opět navozuješ dojem, že když někdo zlobí, je potrestán. což na rovině nahrávání titulků nedává žádný smysl a je od tebe obyčejný útok
to samé, že si nevzpomínáš "na žádnou aférku", kdy naznačuješ opět to předchozí.

tedy znovu, prosím objasni, proč tady píšeš tyto kraviny.
8.5.2023 11:05 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546684


Píše, že mu to tady nevezmou, tak předpokládám, že s ním tady byl nějaký problém.
8.5.2023 9:36 ADMIN_ViDRA Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546680


můžeš prosím objasnit, co tady píšeš za kraviny?
8.5.2023 9:27 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět

reakce na 1546674


Aha, škoda. A ty jsi byl zlobič? Nevzpomínám si na žádnou aférku s tebou. :-D
uploader8.5.2023 8:55 fabec122 odpovědět
bez fotografie
Zas tak se neradujte :-) Tady mi to stejně nevezmou :-) Což ale nemusí být až takový problém...
8.5.2023 1:55 maurie13 odpovědět
Super !
7.5.2023 23:37 ratchetka Prémiový uživatel odpovědět
:-O Pokračuješ, jo? Super. :-)


Tato diskuze je již uzavřena, důvod: ukončený překlad



Registrace
HLEDÁNÍ

Seriály

Filmy/jednotlivé titulky

VZKAZY Z FÓRA
Toto sú tie chvíle, keď tu má človek dobrý pocit. Vďaka vám obom za tú človečinu.
Tomuhle konečně říkám žádost o překlad. Podívám se na to, až budu mít volnější ruce.
Dobrý den, prosím o titulky k tomuto filmu. Je starý, černobílý a ve francouzštině, ale hraje tam An
podla mna ma nejakych pomocnikov... to by asi sam nestihal tolko filmov a serialov prekladat
napis mi sukromne, poslem ti
Uf, Lordek je náš takovej titulkář workoholik :D, Díky :-)
Nemám to v plánu. Ale znáš to, nikdy neříkej nikdy.
Nemrkneš na https://www.titulky.com/pozadavek-27802490-Exhuma.html
ano, dokonca aj slovenske su... takze je zbytocne ich robit
Film jde teprve 18.7. do českých kin. Česká podpora venku ještě dlouho nebude.
VOD zítra
Vopred ďakujem za preklad. Mohol by som Ťa poprosiť, kde tento film môžem nájsť? Ďakujem
Love.Lies.Bleeding.2024.2160p.WEB.h265-ETHEL
Že ti do toho kecám, tenhle film má už dávno hotové oficiální titulky z dvd.
mozes si to zobrat ako vyzvu... naucis sa dalsi svetovy jazyk :)
Zítra to vychází v USA, kde anglické budou.
THX! Hlavně zdraví přeji.Jen slovensky.
Zatiaľ len anglický strojový preklad z francúzskych.
Vôbec nepoznám. Vďaka.
Festival.of.the.Living.Dead.2024.1080p.WEBRip.x264
Aj ja ďakujem za hlas:-)
Smím poprosit o kontakt (email), kam bych mohl poslat finální verzi?
Absence titulků není problém, když to má člověk v ruce (vlastní časování). Spíš hledám důvody, proč
titulky tu sú...
Vermines.2023.FRENCH.HDR.DV.2160p.WEB-DL.H265-Slay3R
Infested.2023.1080p.WEB.MULTi-RGBVďaka.


 


Zavřít reklamu