| VZKAZY A KOMENTÁŘE K Dexter: Original Sin |
14.2.2025 21:29 titulkomat  |
odpovědět |
Jestli chcete nějaký odhad, tak s určitou vyšší pravdpodobností dokončení titulků odhaduji na zítra (sobotu).
|
12.2.2025 19:30 sueno_hechorealidad  |
odpovědět |
Díky za skvělou práci a čas, který tomu věnuješ
|
12.2.2025 19:27 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1626217
Další nechápavý idiot. Překlad si zapisuji, když vím, že ho v dohledné době (ideálně do týdne), zvládnu přeložit. Na základě toho, jaké mám aktuálně časové možnosti. Vzhledem k tomu, že ty o mé situaci v dané chvíli víš kulové, tak prosím nerozhoduj o tom, co je pro mě hodně a co málo. Nevíš to. A tvé dojmy mě opravdu nezajímají.
Kde vůbec bereš tu drzost vyhodnocovat moje časové možnosti, o kterých nic nevíš? To jsi opravdu tak tupý, že ti nedochází, že ten čas může mít někdo proměnlivý? Co po mně přesně chceš? Abych si nezapisoval nic, protože by mi do toho třeba za dva dny mohlo něco vlízt? Normálně táhni taky tam, kam slunce nesvítí...
|
12.2.2025 18:59 Feuri  |
odpovědět |
reakce na 1626093
Já jen uplně nerozumím tomu, proč si tedy člověk nabalí tolik filmů a seriálů, když pak na to nemá úplně prostor. Nevím... Naložím si tolik, kolik zvládnu v rozumném čase zpracovat abych mě to dělalo radost a nemusel pak poslouchat jak tu lidi (včetně mě  ) brečí... A tím prosím fakt nenabádám nikoho (přímo i nepřímo  ) ať zruší překlad. Jen tomu uplně nerozumím.
|
11.2.2025 22:55 4ceratops  |
odpovědět |
reakce na 1626093
Úplne chápem. Je hrozné pozorovať, ako sa z nás stráca empatia a ako povrchne a sebecky vnímame svet okolo seba. Vďaka každému prekladateľovi ako obohatil môj filmový vesmír. Úprimne a pravdivo.
|
11.2.2025 19:30 firefly13  |
odpovědět |
Titulkomat: Já osobně jsem za titulky velice vděčná a moc za ně děkuji. Velice oceňuji jejich super kvalitu. Mohu srovnávat s titulky jiných překladatelů, které jsou plné hrubých gramatických chyb, což zde u Dextera absolutně není. Prosím, nenechte se odradit, je nás určitě většina, kdo jsme vám vděční a těšíme se na každý díl.
|
11.2.2025 19:05 shatis  |
odpovědět |
reakce na 1626110
tu P *** mi nezverejnili
|
11.2.2025 19:05 shatis  |
odpovědět |
reakce na 1626093
a to jeste jsi vecny a ochotny debatovat v ramci slusnosti. kdybych ja byl titulkomat, poslal bych vsechny kreteny co by pindali rovnou do .
|
11.2.2025 16:57 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1626023
Důvod, proč se do těch diskuzí pouštím, zde velmi často popisuji. Aby si lidé dokázali představit, co je to práce, uvedu příklad na jednom dni. Za daný den musím vykonat nějakou práci, která mi zabere dejme tomu 20 hodin. A tak pracuji. Logicky to má nejvyšší prioritu, tedy odpadá jakákoli zábava. A je i možné, že nestíhám a část té práce se přelije do dalšího dne, což komplikuje další věci. Každý asi chápe, že během daného dne nebudu pro zábavu nic překládat, protože na to není žádný prostor.
No a teď si vezměte, že vám během tohoto jednoho dne, kdy pracuji, někdo napíše, že kašlu na ten volnočasový překlad. I kdybych se rozkrájel, co s tím udělám? Jak takovému člověku vysvětlit, že nekašlu? No a teď si vezměte, že mám té práce třeba na týden a prostor na volný čas je tam prakticky nulový. Popřípadě prostě nevím, jestli tam někde utrhnu nějaký rozumný čas.
Problém ovšem je, že tito lidé, co různě hlásají, že jsem zrušil překlad, že na to kašlu a podobně, to o mně prohlašují jako fakt. Je to vidět i v této diskuzi, kdy se se mnou je někdo schopný hádat, že jsem Dextera zanedbával kvůli prací na jiných filmech, což není pravda. Píšou to na základě svých dojmů. Jenže náhodný kolemjdoucí, který si tyto řeči přečte, je vezme sa fakt. Vzniká tím tak alternativní realita, kdy je víc a víc lidí přesvědčeno, že na to kašlu. Že nastal nějaký problém. Další snaživci volají po jiném překladu. A čím víc takových lidí je, tím víc mají pocit, že si na mě budou vyskakovat a "nandají" mi to v diskuzi. A já věřím, že bych neměl nechat tuto alternativní realitu bez odezvy. Ve své podstatě je to pak jen útok na mou osobu. A není to jen o těch hlasitých, ale i řada přihlížejících může snadno nabýt dojmu, že dělám něco špatně, že nastal nějaký problém.
Tím, že jdu do té diskuze, chci ostatním ukázat, že ve finále je to pouze o tom, že daní lidé nerespektují můj osobní prostor, můj vlastní čas, a že mají pocit, že ty titulky měly vzniknout rychleji. Pouze na mě vytvářejí tlak. Ale v kontextu toho, že pro vznik titulků dělám maximum, jen to mám někdy s časem komplikované, mě staví do velmi nepříjemné pozice. Není to slušné. Někdy takoví lidé dokážou překlad určitého filmu natolik znechutit, že když pak konečně mám čas, nechce se mi do něj a raději přeložím něco jiného. A proto na ty lidi reaguji tak, jak na ně reaguji.
|
11.2.2025 9:51 7mek  |
odpovědět |
Je úplně zbytečný aby tady dobrý překladatel reagoval na ty upocený koblihy a jitrnice...slušný člověk poděkuje, ale lopata bude vždy lopatou...
|
11.2.2025 4:11 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1626029
Je dobře, že děláš co tě baví a nezatěžuje tě to, to moc lidí dneska úplně nemá.
|
11.2.2025 4:10 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625877
Tak jo když myslíš že jsem troll. Tvoje věc. Chtěl jsem napsat že čekám na tvé titulky i když bych si to mohl pustit bez nich. Možná zbytečné(tp sát to čekání stojí za to)
Je dobře že na tom makáš, trouby jako lubosf bych odignoroval - bud jsou nějací nový nebo co já vím já jen poukázal na jisté souvislosti co mě napdali. Ty taky bádáš nad mou duševní poruchou a to zase není příjemné me. V klidu to ukončíme nemám potřeba se dohadovat o hovně. Mrzí mě to zařazení mezi trotly ale co no, přežiju.
Doporučuji podobné individua jako je on nahlásit a hlásit adminovy a to i ostatním jen at tu není toxická komunita - Napsal jsem mimochodem že je dobře že to není tak jak jsem si myslel. Tím to bych to uzavřel.
Nerad bych tě zdržoval o to mi zprvu vůbec nešlo.
Není hezké pro duševní zdraví at už, vidět všude zlé lidi a nepřátele.
|
11.2.2025 0:08 LUPO0101  |
odpovědět |
reakce na 1626015
Jen nechápu, když vidíš, o čem jsou někteří diskutující, že se vůbec do těch diskuzí pouštíš. Připomíná mi to ten Werichův citát: „Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci.“ Ale jinak díky i za titulkomat.cz
|
10.2.2025 23:06 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1626012
Děkuji. Oni z toho hlavně někteří dělají naprosto zbytečné drama. Tento díl trval trochu déle, strašlivých 10 dní, kvůli práci (bohužel si málokdo umí představit, že opravdu za ten týden nenajdu 4 hodiny volného času na překlad epizody). Ale předpokládám, že do pátku budou na světě i titulky k devátému dílu a že pořád plus mínus dodržuji "do týdne/do vysílání další epizody", a žádné drama se nekoná...
|
10.2.2025 22:48 hakulu  |
odpovědět |
reakce na 1626008
Titulkomat, nemáš ani představu, kolika lidem děláš radost a je nám úplně jedno, kdy to bude přeloženo. Jen my (a je nás hodně) nepíšeme žádné komentáře, tak to nemusí jít vidět... Za nás všechny - díky moc šéfe!
|
10.2.2025 22:00 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625997
O 20 minut dříve jsem ti zcela identický komentář mazal. Tipoval jsem, že jsi do diskuze přišel jen provokovat a tímto opětovným vložením toho samého to potvrzuješ. Prosím, najdi si na internetu jinou zábavu. Tohle je hloupé. Rýt si můžeš klidně do vlastního hovínka, jistě tě to taky zabaví.
|
10.2.2025 21:53 tokyss  |
odpovědět |
reakce na 1625997
I kdyby to byla minuta, tak ji mohl raději investovat do překladu, tak co to tady zkoušíš za divadlo?
|
10.2.2025 21:48 marekjulinek  |
odpovědět |
reakce na 1625962
Prosimte, jak muzes vedet o kolik casu ho obira odpovidani do fora? Nesir nepravdu...
|
10.2.2025 20:54 4ceratops  |
odpovědět |
reakce na 1625984
Presne. Čistý stormshit.
|
10.2.2025 20:11 W33x |
odpovědět |
to je psycho totok, skoro jako diskuse pod clankem na novinkach
|
10.2.2025 18:32 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625962
Ano, bystrý člověk. Všímaví lidé si jistě všimli, že jsem dal jasný odhad, a že aktualizuji stav, tedy na tom zjevně právě pracuji. A ano, tyto diskuze mě jen obírají o čas a ovlivňují, kolik toho stihnu přeložit/jak rychle překládám/jak dlouho budu překládat.
|
10.2.2025 18:30 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625955
Je to neustále dokola. Nikdo nevíte, kdy překládám. Nikdo nevíte, kdy mám volný čas. Nikdo nevíte, kdy nemám žádný čas. Nikdo nevíte, jak rychle překládám. Nikdo nevíte, kdy mám jaké podmínky pro překlad.
Ale neustále se objevuje někdo, kdo se tváří, že všechny tyto věci ví, a na základě nich mě hodnotí. Lidi, když něco nevíte, smiřte se s tím, že to nevíte, a nevymýšlejte si. Je naprosto absurdní, že vedeme diskuzi o tom, co jsem kdy dělal, když to při tom rozhovoru vím nejlépe jenom já. Fakt nechápu, kde se v některých bere ta potřeba říkat mi, co kdy dělám a nedělám, když to nevíte. Přesně z téhle dojmologie si pak vytváříte teorie, že na něco kašlu a podobně. Je to hnusný, je to neslušný. A pak se divíte, že z toho nezářím jako sluníčko?
|
10.2.2025 18:29 tokyss  |
odpovědět |
reakce na 1625955
Zdržujte ho víc a nedočkáte se ani dnes
|
10.2.2025 18:18 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625955
Zašedlý překlad neznamená zrušený překlad. To sis jen něco vymyslel. Zašedlý překlad znaemná, že nebyl týden aktualizovaný stav. Kdyby byl překlad zrušený, tak ho nevidíš vůbec.
No je hezký, že víš, kdy jsem titulky nahrál, ale to pořád nic neříká o tom, kdy jsem na nich pracoval. Prosím, nevymýšlej si svou vlastní realitu, když ti chybí fakta. Je to strašně hloupý...
Takže ty tady do mě jedeš, že lžu - aniž bys pro to měl fakta - a chceš, abych na tebe byl slušný? Tohle privilegium jsi ztratil tímto lhaním. Když říkám, že překlad Dextera překlad těch filmů neovlivnil, tak říkám pravdu. A když ty říkáš, že ovlivnil, tak jsi u mě idiot, co se snaží tvrdit, že lžu. Něco na tom nechápeš? Prosím, nešiř o mé práci nepravdy. Škodíš mi tím.
|
10.2.2025 18:09 lubosaf  |
odpovědět |
reakce na 1625947
Ano, překlad se mi zobrazoval jako zrušený (celá diskuze byla deaktivovaná). Poté, co jsem na to upozornil, už zrušený nebyl (a můj komentář byl smazán). A k těm filmům: titulky k poslední epizodě Dextera uloženy 26.1.2025. Film Wolfman uložen 4.2.2025. Ano, možná jsi to překládat minulý rok, ale z data uložení to tak nepůsobí. A můžeš prosím odpovídat slušně? Já ti do idiotů taky nenadávám, ani nikdo jinej tady. Tak nemusíš hned lidem nadávat. Žádný jiný překladatel to nedělá, když s ním někdo komunikuje.
|
10.2.2025 17:25 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625950
Ten Jakub Juráň je na Edně registrovaný už 16 let, takže tipuji, že základku má za sebou
|
10.2.2025 17:20 richardis  |
odpovědět |
reakce na 1625854
Na účet Jacob17 na Edne sa vyser, ešte chodí na základku a nevie čo je to dospelý život.
|
10.2.2025 16:36 richardis  |
odpovědět |
reakce na 1625603
Nejaký rozmazlený, nemyslíš? Radšej sa choď učiť angličtinu aby si to mohol pozerať bez tituliek.
|
10.2.2025 16:31 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625939
Takže jsme zase u toho, že někdo tvrdí, že kecám, protože má takový dojem... Mně je úplně jedno, jaký z toho máš dojem. Vůbec nevíš, kolik mám volného času a co kdy jak dělám. A platí, že Dextera jsem nezanedbával.
Narážíš zřejmě na filmy The Damned a Wolf Man. Předpokládám, že ani nemáš páru, kdy jsem ty filmy přeložil, kdy jsem na nich dělal a jak byla má práce na nich rozložena. Tváříš se teď, že víš, ale nevíš. A pokud to nevíš, tak nemůžeš tvrdit, že jsem zanedbával Dextera. Překlad těchto filmů vůbec nijak neovlivnil překlad Dextera. Přesto mi ale nějací lidé mají potřebu odporovat.
A jinak vím, že ty jsi ten idiot, co minulý pondělí v diskuzích naprosto bezdůvodně blábolil, že jsem s překladem Dextera skončil.
Takže prosím, ať mi všichni tobě podobní kreténi, co si myslí, že ví cokoliv o tom, co kdy a jak dělám, ať táhnou do prdele. Dík. Jakože fakt.
|
10.2.2025 16:13 lubosaf  |
odpovědět |
reakce na 1625887
Hele, je samozřejmě tvoje věc, co a kdy překládáš, ale tvoje tvrzení, že nezanedbáváš Dextera kvůli jiným filmům, není pravda. Od minulého dílu Dextera jsi přeložil dva filmy a mezi epizodou 5 a 6, kdy lidi taky očekávali delší dobu titulky k Dexterovi, jsi přeložil další dva filmy (viz historie tvých překladů). Je samozřejmě tvoje věc, čemu dáváš přednost (a za ty překlady velký díky), ale trocha upřímnosti by neškodila.
|
10.2.2025 13:29 speedman |
odpovědět |
Niektoré príspevky sú úplné psycho.
Titulkomat - ďakujem.
|
10.2.2025 13:16 6Ami6  |
odpovědět |
Preboha to je strašne smutné. Už je hlúposť naozaj všade. Príde sem LENIVÝ človek (ako aj ja keďže mi je komfortnejšie si počkať na titulky ako keby som si to mala prekladať sama, nie všetko totiž rozumiem a popri tom by som stratila atmosféru z pozerania) čo čaká, že bude mať niečo zadarmo tak sa patrí počkať, keďže to robí niekto kto vôbec nemusí a ešte sa odváži mať nejaké komentáre? Sila čo narobíme, neviem prečo si dotyčný, ktorý je tak rozmaznaný ľudskou ochotou, bez ohľadu na jeho vlastné potreby, nepočká na platený dabing, ktorý nemá ešte ani len polovicu dielov  Aj ja už neviem obsedieť keď čakám na titulky ale som trpezlivá voči svojej lenivosti nie netrpezlivá k ľudskej ochote niečo robiť pre druhého.
|
10.2.2025 12:19 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625886
Tvé problémy mě nezajímají. Táhni z mého zápisu titulků, osobo!
|
10.2.2025 12:18 ratchetka |
odpovědět |
|
|
10.2.2025 11:54 titulkomat  |
odpovědět |
Pokud to někoho uklidní, osmý díl bych měl zvládnout dokončit dnes.
|
10.2.2025 11:29 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625876
O vyhoření se neboj. Věci, které dělám, mě baví. To, že nemám některé dny žádný čas, je prostě fakt. Jasně jsem to napsal. I to, že titulky k Dexterovi dokončím co nejrychleji, v rámci svých možností. A řeči o tom (i tvé) o vyhodnocování mého času, fakt slyšet nepotřebuji. To, že mají lidé problém s tím respektovat můj osobní a pracovní život, není můj problém. Těmito diskuzemi se na mě snažíte vytvořit pouze tlak, což považuju za naprostou sviňárnu a hnus. Vytváříte dojem, že na něco kašlu. A jen to končí tím, že na mě útočí víc a víc lidí. Jen proto, že se k překladu pár dní nedostanu? Snažíte se naznačit, že jsem udělal něco špatně? Ne, fakt jsem nic špatně neudělal. Nedělám vůbec nic špatně. Jen ve svém volném čase překládám. Ale vždy s tím má někdo problém, když to není dost rychle...
Někteří lidé nejsou fakt normální...
|
10.2.2025 11:22 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625875
Je mi jedno, že mi napíšeš tak trochu poctu, když mi zároveň nepřímo napíšeš, že kecám a že to, co říkám, není pravda. Vyhodnocuješ něco, o čem nic nevíš. Tvé řeči nedávají smysl. Jsi obyčejný trol s nějakou osobní poruchou.
|
10.2.2025 11:22 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625875
V minulosti jsem trollil jinde to přiznám ale tady s tebou určitě ne ale přeber si to jak chceš, Ne každý je hajzl co tě chce tady zdiskreditovat a ne každý překladatel si zaslouží respekt a uznání ( ty mezi ně nespadáš ty jsi v poho)
Jak píši, vyvod si z toho co uznáš za vhodné když me budeš strkat do stejné skvadry jako ti ostatní co tě tu napadají - bude mi to líto ale přenesu se přesto.Lhát a manipulovat je ale pod mojí ůroven - Konkrétně na netu je lepší být nad věcí  Tak ted už jdu.
Jinak když už jsme OT vyhořet není nic hezkého. Je jedno na čem. Drž se.
|
10.2.2025 11:12 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625874
Tak to určitě ne. šířím je ošklivé slovo - Ne opravdu nejsem z těch jako Ratchetka a jiní. Napsal jsem ti i tak trochu poctu. Navíc jsem nepsal že to tak je ale že by to mohlo. To je rozdíl.
Chápu že čekáš na to kdy někdo vyběhne s tvrzením, že se tě snaží pošpinit já to nejsem :O
proto jsem psal že mě to tak napadlo, nic víc. Tvé práce si vážím a času kterej tomu dáš. Neházej mě do stejného pytle s ratchetkou a jinými dík. Nemám zapotřebí nikoho manipulovat co bych z toho měl ?
Pokud se mýlím tak jedině dobře, tohle opravdu není argumentační válka. Kdybych byl stejní jako jiní trollil bych nesmyslně jinak to já nedělám. Tak v poho já už tě nebudu zdrřovat od ničeho. Naopak by mi bylo dost líto kdyby jsi mě viděl jako nějakého zmetka co tady dělá vlny a snaží se devalvovat tvou práci.
Na druhou stranu když makáš, přeložíš několik filmů (i když krátkejch) ještě překládáš Original SIn tak máš u mě a ostatních velkej respekt i když to neumí dát nejlíp najevo  Na spoustu seriálů koukám jen kvůli amaterskejm titulkám už roky. Je mi to příjemnější. Jedeš bomby jak se říká a hlavně nepřestávej.
Vidíš proč bych to psal kdyby to nebyla pravda? Můžeš mi věřit a nemusíš mě je to vlastně fuk.
|
10.2.2025 10:53 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625870
S "těžko říct" běž tam, kam slunce nesvítí... Jsi stejný šmejd, jako ti neomalení křiklouni. Překrucuješ, co říkám, dáváš tomu jiný význam. Vlastně tím tvrdíš, že kecám. Normálně tady teď trolíš ty. Já jasně řeknu, že Dextera nezanedbávám, překládám ho, jak nejrychleji mi to volný čas dovolí, a ty na to napíšeš "těžko říct" a že si toho beru moc? Manipulativně o mně šíříš nepravdy.
|
10.2.2025 10:51 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625870
Já jsem tady rozhodně tak 1 za pár dnů, kouknu na status - a zase jdu dál. Může to mít více faktorů ale fakt mi příjde že někdo by očekával podrobné info. Jak říkám dedukce - Hlavně že budou. Já se spíše snažím lidi povzbuzovat - aby to nebrali jen negativně - Už jen 2 díly po tomhle^^ At je to tak či jinak čas překladatele je nadřazený nad ostatní.
Jinak pochybuji že by to někdo jiný překládal, jak si ten dotyčný bláhově myslel ( to už by měl snažší počkat na showtime) na Edně určitě ne tam stěží dají za pár dnů NCIS epizodu.
|
10.2.2025 10:46 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625868
Těžko říct, Jak jsem psal, lidi byly zvyklí hned do neděle a najednou to chvíli trvá. Nicméně jsem si toho všiml já ? takže třeba ne, Možná že si tady jen rádi stěžují a trollí. Jen řikám co jsem vypozoroval.
Jak už jsem psal, pokud někdo blbě trollí tak ho třeba nahlaš vidrovy. On už si sním poradí. Zvlášt jestli takhle provokuje i jinde.Nebo je to podobnej styl textu.
Já nejsem dítě nebo jako ti ostatní, jenom píši že mi to tak chvílema přišlo noo.Za mě na tom není nic špatného jsme jen lidi. Třeba se pletu, a dáváš nebo dával jsi ty ostatní filmy v mezidobí.
Vůbec bych to nehrotil, navíc není ani tolik stěžovačů. Jako jinde.
|
10.2.2025 10:39 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625867
To, že zanedbávám Dextera kvůli jiným titulkům, ale přece není vůbec pravda.
|
10.2.2025 10:39 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625865
Více titulků, naráz takhle jsem to myslel netřeba to brát zle. Jinak to je dobře že jedeš dextera - spoustě otravnákům se uleví.
|
10.2.2025 10:38 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625861
V podstatě jsem reagoval na ten počet titulků co chrlí a leckdo to bere tak že zanedbáváš dextera noo... za mě v poho když +- do měsíce a více dáš i zbytek.
Titulkomate Stěžují si lidi pro které je to jedinej seriál nebo nemají co na praáci, Jsou seroše co nemaj nnebo neměli titulky i roky. Já to umím lidsky
pochopit. Zdá se že, prostě ne každý :/
Je nejlepší to brát v klidu, než mít zbytečné nervy z troubů ale myslím že to tak i máš.
|
10.2.2025 10:35 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625864
Jakých moc titulků? To, co píšeš, nedává smysl. Aktuálně překládám aktivně pouze Dextera. O jakých moc titulků mluvíš?
|
10.2.2025 10:33 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625859
Ne myslel jsem to tak že moc titulků ale už jsem to tady poznamenal a možná se pletu. Možná kdyby jsi jim to vysvětlil tak by pochopily lol  jinak, myslím že nemá smysl plést realitu a práci každý to má nějaké^^
Sorry za zmatení.
|
10.2.2025 10:27 Shaquille |
odpovědět |
reakce na 1625859
Myslím, že jsi kruger45 pochopil přesně opačně, než to myslel...
Díky za tvou dlouhodobou práci a záruku kvalitního překladu.
Ať se daří
|
10.2.2025 9:25 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625855
Jako že mám dát výpověď v práci? Mám odmítat pracovní zakázky? To mi chceš říct? A jinak jsi normální?
|
10.2.2025 9:14 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625615
Nebereš si toho až moc ? :O Já myslím že chápu o co jim jde, Bez obhabjoby dětinského jiného šmejdského chování do 7 dílu jsi je měl většinou do neděle a ted se to pro ně táhne dýl.
To je jen taková poznámka, jinak spousta blbounů si myslí že by jsi měl snad psát úplný podrobný stav aby měli v duši klid, hrůza.
|
10.2.2025 9:01 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625741
Jo jo, tyhle komentáře je třeba brát pozitivně, jen nevím, co je pozitivního na tom, že takoví lidé existují: "Nemohl by se titulků ujmout někdo prosím zde z Edny,titulkomat na to doslova sere"
|
9.2.2025 11:56 lubosaf  |
odpovědět |
reakce na 1625615
Ber to pozitivně. Lidi po tvých titulcích natolik touží, že je pro ně katastrofa, když je nemaj. Jaký větší ocenění tvojí práce může být? Nejhorší by bylo, kdyby tvoje titulky nikoho nezajímaly.
|
8.2.2025 16:09 shatis  |
odpovědět |
reakce na 1625603
@Papikli: Kolik Vam je ? tvl. Doporucuji se naucit trpelivosti, anglictinu a slusneho chovani.
|
8.2.2025 15:37 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625603
Z toho si nic nedělej. Na mě tady v diskuzi občas vyskakují komentáře od lidí, co mi nejsou schopní pod titulky ani poděkovat, ale mají problém s tím, že nedělám dostatečně rychle. Smutný je, že ani nedokážou pochopit, že jako pracující člověk mám někdy prostě hodně práce.
|
8.2.2025 15:20 K4rm4d0n  |
odpovědět |
|
|
6.2.2025 18:43 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1625300
V poho hlavně že to bude.
|
6.2.2025 13:27 titulkomat  |
odpovědět |
reakce na 1625194
Zatím nevím. Chtěl bych co nejdřív, ale nedokážu říct žádný spolehlivý odhad.
|
6.2.2025 10:16 DavidKruz  |
odpovědět |
reakce na 1625194
Zajtra vyjde už predposledná 9. časť. Zbehlo to rýchlo.
|
5.2.2025 19:24 firefly13  |
odpovědět |
Dobrý večer, prosím, kdy asi budou titulky k 8.dílu? Alespoň přibližně, abych to nemusela několikrát denně hledat. Jinak moc děkuji za předchozí titulky, je to prvotřídní úroveň, moc si toho vážím, že to pro nás děláte.
|
25.1.2025 22:22 runother  |
odpovědět |
reakce na 1623294
6 a 7 som nahral na ws
|
25.1.2025 21:58 kruger45  |
odpovědět |
Tentokrát to sedělo. Předtím se muselo trochu posouvat nechápu. Jinak díky přes mírné zpoždění za následnou rychlost titulkomate!
|
25.1.2025 15:26 lubosaf  |
odpovědět |
reakce na 1623294
Najdes na BTDigg. Ale titulky by mely sedet (plus minus zlomek sekundy) na vsechny verze s rekapitulaci na zacatku.
|
24.1.2025 20:22 Haisik  |
odpovědět |
Kouknul jsem na net a našel v pohodě Dexter.Original.Sin.S01E06..1080p.WEB.H264-SuccessfulCrab. Titulky sedí. Díky @titulkomat za tvojí práci a budu doufat, že title k S1xE7 (Dexter.Original.Sin.S01E07.1080p.WEB.H264-SuccessfulCrab.mkv) budou co nevidět
|
24.1.2025 10:32 kuko@mailcupp.com  |
odpovědět |
aj tento release vyzera dobre: Dexter.Original.Sin.S01E06.1080p.x265-ELiTE
|
24.1.2025 9:44 vasabi  |
odpovědět |
|
|
24.1.2025 9:42 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1623319
Je zajímavé že HDR/DV se musí trochu posunout ( asi 800m/s)
|
24.1.2025 9:40 hubert |
odpovědět |
reakce na 1623294
dexter.original.sin.s01e06.1080p.web.h264-successf…
3.5 GB
|
24.1.2025 8:25 mario33  |
odpovědět |
Dexter Original Sin S01E07 The Big Bad Body Problem 1080p AMZN WEB-DL DDP 5.1 H.264-NTb
|
24.1.2025 2:08 JAYA  |
odpovědět |
reakce na 1623259
Právě, že díl 1*06 na sucessfulcrab nemůžu nikde najít.
|
23.1.2025 20:39 Haisik  |
odpovědět |
Podle mě všechny byli na verze od SuccessfulCrab. Takže bych čekal, že to bude stejně. Ale je možné, že titulky půjdou na všechny verze. Otestované to nemám.
|
23.1.2025 18:42 kuko@mailcupp.com  |
odpovědět |
reakce na 1623229
malo by na vsetky
|
23.1.2025 17:49 JAYA  |
odpovědět |
Ahoj, předem by mě zajímalo na jaký release budou titulky pasovat.
|
19.1.2025 7:58 trinax11  |
odpovědět |
reakce na 1622653
To ano, já jsem velice rád, že na nich vůbec někdo pracuje. Děkuji moc Titulkomate!
|
18.1.2025 14:44 kruger45  |
odpovědět |
Super že se zase jede ono není moc kam spěchat mezí dalším dílem byl/je 2 týdenní rozestup.
|
16.1.2025 15:40 niro  |
odpovědět |
|
|
12.1.2025 7:00 kruger45  |
odpovědět |
reakce na 1621772
Já myslím že titulkomat má o tom povědomí, jenom holt to občas déle trvá. Je třeba vydržet.
|
11.1.2025 18:07 hellboy80  |
odpovědět |
Uz je venku dalsi dil: Dexter.Original.Sin.S01E06.The.Joy.of.Killing.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb.
|
4.1.2025 14:38 Tesa99  |
odpovědět |
Díky za odvedenou práci!
|
29.12.2024 21:32 neshiq  |
odpovědět |
|
|
21.12.2024 23:12 Haisik  |
odpovědět |
Díky moc za super práci na titulkách. Budu pro tebe hlasovat
|
20.12.2024 11:17 DavidKruz  |
odpovědět |
Dexter.Original.Sin.S01E02.1080p.WEB.H264-SuccessfulCrab
Dexter.Original.Sin.S01E03.1080p.WEB.H264-SuccessfulCrab
|
13.12.2024 21:58 Adrian Hates |
odpovědět |
Děkuji moc za toto  .
|
13.12.2024 11:50 letadlokane  |
odpovědět |
Dexter.Original.Sin.S01E01.720p.HEVC.x265-MeGusta.mks
|
|
|