Rok: 2017
Hodnocení IMDB: 7.8
Počet aktivních žádostí o překlad: 262
Celková nabídka za překlad: 3 hlasy
KOMENTÁŘE K POŽADAVKU SEAL Team | ||
12.8.2024 18:40 kruger45 | odpovědět | |
|
||
12.8.2024 15:59 pppeeetttrrr | odpovědět | |
|
||
12.8.2024 9:45 aztekium | odpovědět | |
|
||
11.8.2024 21:20 gardenroute | odpovědět | |
Moc děkuji! |
||
31.3.2022 21:18 speedy.mail | odpovědět | |
13.11.2021 11:07 twister_bb | odpovědět | |
|
||
16.10.2021 19:56 speedy.mail | odpovědět | |
16.10.2021 19:46 jarda.kasa11 | odpovědět | |
|
||
18.6.2021 10:04 jack1945 | odpovědět | |
reakce na 1422236 EDNA.CZ psali že vydaj bud více epizod nebo celé (zbytek) najednou. Já sosobně bych to měl už dokoukané... ale čekám na titulky když už se s tím někdo moří noo. |
||
16.6.2021 4:51 maximusBZ | odpovědět | |
|
||
31.5.2021 23:44 Mahony121 | odpovědět | |
|
||
5.3.2021 21:14 t.dudis | odpovědět | |
reakce na 1395587 Škoda, že se tu nikdo titulků neujmul, na šestý díl čtvrté série už jsou ve stádiu 20% nějakých 14 dní a celkově se tvoří už tři týdny. |
||
7.2.2021 12:29 bormio | odpovědět | |
|
||
3.2.2021 16:14 Twif | odpovědět | |
reakce na 1394381 Abych to shrnul. Když jsem napsal, že byh se toho ujal a v zápětí napsal ZOT. To jsme se poštěkali, ale s překladem začal. Pak se objeví titulky na Edně, o kterých se tu píše, že jsou žalostný a místní "překlad by titulky.com" se přestanou překládat, protože už nejsou třeba. Řeknu to zcela upřímně: Po tomhle humbuku, shitstormu, diskuzi o *ovně atd. mě netáhnout ani heverem, abych se tu o něco snažil. Abych trávil denně 2 hodiny v týdnu překladem titulků a ve finále mi tu dvacet lidí bude psát, jak jsou k *ovnu, a že to či ono slovíčko se mělo přeložit jinak (místo toho, aby napsali zprávu a udělal se případná korekce). ANI HEVEREM! |
||
3.2.2021 15:30 Twif | odpovědět | |
reakce na 1393735 Myslel jsem, že jsem dal jasně najevo, že nebudu překládat simultálně titulky jen proto, abych někomu dokazoval něco v internetový diskuzi. Chápu, že jsou lidi, co můžou čas přehazovat vidlema, ale já to určitě nejsem. |
||
1.2.2021 11:08 gardenroute | odpovědět | |
31.1.2021 20:33 Twif | odpovědět | |
30.1.2021 10:08 tinak | odpovědět | |
|
||
25.1.2021 20:09 Twif | odpovědět | |
25.1.2021 19:38 gardenroute | odpovědět | |
reakce na 1392236 Tak už se těším na tvé titulky. Jen zopakuji, že výborný překladatel předchozích sérií "Malkivian" se nabídl ke korekcím, pokud neznáš dobře prostředí a reálie seriálu. Ale i zde se jistě najde celá řada ochotných lidí z "oboru" seriálu, kteří by ti pomohli, kdyby on sám nemohl. Skvělá zpráva, snad se to konečně pohne! |
||
25.1.2021 19:02 kill009 | odpovědět | |
|
||
25.1.2021 15:14 Twif | odpovědět | |
reakce na 1392231 ZOT: "Řada lidí zde zpochybňovala to, jestli bych zvládl udělat kvalitní titulky a to, že jde o zajíce v pytli a tedy zpochybňovala mou důvěryhodnost." Ano, protože chceš za překlad peníze a tvoje registrace je stará měsíc. ZOT: "Poukázal jsem na to, že tvůj profil taky žádné titulky neukazuje, čímž se co se týče důvěryhodnosti ode mě nijak nelišíš. A ve finále stále nemůžu vědět, jestli nějaké tvé titulky zdejší admini v minulosti nesmazali." Řekl bych, že se liším docela dost. Nechci za překlad peníze, nepoužívám argumentační fauly vůči pasivnímu sokovi jako svou obhajobu. Můj profil existuje dlouhou dobu a ta doba existence účtu dává rámec, jak dlouho dozadu hledat cokoli nekalého, že? Stejně tak nikdo také nemůže vědět, zda sis neudělal čerstvý profil kvůli nějaké levotě. ZOT: "Ale máš pravdu, že je zbytečné tohle rozebírat. Jestli jsem se tě nějak dotkl, tak se omlouvám. Překlad jsem zapsal, měl bych řešit jen ty, co mi vyjádřili podporu." Děkuji, omluva se v dnešní době nenosí. Toho si cením. |
||
25.1.2021 14:25 ZOT | odpovědět | |
reakce na 1392224 Řada lidí zde zpochybňovala to, jestli bych zvládl udělat kvalitní titulky a to, že jde o zajíce v pytli a tedy zpochybňovala mou důvěryhodnost. Poukázal jsem na to, že tvůj profil taky žádné titulky neukazuje, čímž se co se týče důvěryhodnosti ode mě nijak nelišíš. A ve finále stále nemůžu vědět, jestli nějaké tvé titulky zdejší admini v minulosti nesmazali. Ale máš pravdu, že je zbytečné tohle rozebírat. Jestli jsem se tě nějak dotkl, tak se omlouvám. Překlad jsem zapsal, měl bych řešit jen ty, co mi vyjádřili podporu. |
||
25.1.2021 14:24 zandera | odpovědět | |
|
||
25.1.2021 13:56 Twif | odpovědět | |
reakce na 1392219 Negativní energie. Kouzelné. ZOT: "Tady Twif se hlásil, na profilu to u něj ukazuje, že nahrál 13 titulků, ale žádné to neukáže. Takže je z nějakého důvodu zdejší admini patrně smazali. Tak teď nevím, kdo má budit více důvěry..." Píšeš tady konstrukt o tom, že jsem nedůvěryhodný uživatel. Pokud chceš být za dobrou duši a nikoli za "dobrou duši", napsal bys první větu: "Tady Twif se hlásil, na profilu to u něj ukazuje, že nahrál 13 titulků, ale žádné to neukáže." A odpustil by sis ty zbylé plky (plky ve kterých vyfabulovanou doměnkou vedeš čtenáře k názoru, že admini mazali moje titulky a jsem nedůvěryhodný uživatel). Přesto, že ti tady lidé vyjádřili podporu, máš nutkání obhajovat si svoje místo doměnkou vůči někomu, kdo by možná mohl dělat titulky (zadarmo - proto jsi ironicky dobrá duše). Jestli stále nechápeš, proč jsem napsal, žes ze sebe udělal blbce, tak ho tímto druhým komentářem děláš stále. |
||
25.1.2021 13:11 ZOT | odpovědět | |
reakce na 1392212 Opět ta negativní energie na titulkovém poli. Opravdu jsem o tobě napsal něco tak strašného, abys psal, že ze sebe dělám blbce a nazýval mě ironicky "dobrou duší"? Tak podíval jsem se na nějakého starého uživatele, který si účet založil na začátku roku 2005, tedy před tebou: https://www.titulky.com/?UserDetail=2295 Kliknu na jeho profil, vidím, že nahrál 12 titulků (v roce 2005 a 2006), kliknu na ně a vidím je. Obecně tedy čekám, že tahle věc má fungovat. Nebo podle čeho myslíš, že mám vědět, že na této stránce mají existovat nějaké účty, které k sobě nemají spárované své titulky? |
||
25.1.2021 12:46 Twif | odpovědět | |
reakce na 1392162 Podívej se odkdy mám zde účet. Podívej se na jakékoli staré titulky, velká část z velmi starých titulků byla v jeden čas reuploadována strojově, tedy můj link k nim se ztratil - není možné je takto vyhledat. Tak než se začneš o koholi otírat, dej si dopořádku fakta a nedělej ze sebe blbce, ty dobrá duše. |
||
25.1.2021 1:13 ZOT | odpovědět | |
reakce na 1392140 Jak jsem psal níže, pár překladů (kolem deseti) zde mám, jen pod jiným účtem, na který už se nedokážu přihlásit, a proto jsem si založil nový. Tehdy to byla poměrně negativní zkušenost, protože jsem na vlastní kůži poznal, jak umí být někteří lidé nevděční a že je vlastně zajímají jen titulky a ten, co je tvoří, je jim ukradený. A v momentě, kdy se objeví někdo rychlejší, přestává pro ně ten druhý existovat a ten rychlejší je Bůh. Uvedl bych trochu na pravou míru tu aktuální situaci. Já nejsem ten, kdo něco chce. Já ve finále nechci nic a můžu se dál věnovat jiným věcem. To lidé zde něco chtějí. Otázka tedy je, kolik jich vlastně je, protože těch 135 požadakvů bude podle mě zmanipulované hlasování. A reagoval jsem čistě na základě příspěvku Majestroaua. Další omyl je, že na tom chci vydělávat. To opravdu nechci. Jsem OSVČ a čas jsou pro mě peníze. Tím, že budu několik hodin věnovat tvorbě titulků, budu ve finále nejvíc tratit já. A to nejen finančně, ale i proto, že čas jde trávit daleko lépe u mnoha jiných věcí, než je tvorba titulků. Už dávno nejsem student, co neví, co s volným časem. Takže to, že jsem střelil číslo 250,- na epizodu, je pro mě spíš ukazatel toho, že tu žádost lidé myslí vážně a nebudu pro lidi jen někdo, koho zneužijí a odhodí. Ta částka mi nevykompenzuje naprosto nic. Nikomu neberu, že má někdo jako koníček tvorbu titulků. Řadu lidí za to obdivuji. A jestli se překladu chce chopit někdo jiný? Klidně od toho dám ruce pryč... Tady Twif se hlásil, na profilu to u něj ukazuje, že nahrál 13 titulků, ale žádné to neukáže. Takže je z nějakého důvodu zdejší admini patrně smazali. Tak teď nevím, kdo má budit více důvěry... Pro pochybovače jsem se rozhodl klidně na ukázku přeložit první díl. |
||
25.1.2021 0:01 Majestroau | odpovědět | |
|
||
24.1.2021 23:31 Twif | odpovědět | |
24.1.2021 23:18 spiketajfun | odpovědět | |
reakce na 1392141 A je to nějaký ověření zdroj? Klidně ho podpořím, ale chci mít jistotu, že peníze nepřijdou na zmar |
||
24.1.2021 23:15 Twif | odpovědět | |
reakce na 1392128 Prý se přihlásila slečna a nějakej starší týpek co dělal titulky před dvaceti lety na titulky.com A jeden tady už překládá... |
||
24.1.2021 23:11 spiketajfun | odpovědět | |
reakce na 1391665 Chci se zeptat jakou zkušenost máš s překlade? Když jsi se registroval 23.1.2021? Přijde mi to podezřelé, když za to chceš i peníze... Zatímco by to jiný uživatelé udělali zdarma a nic by jsi neřekli. |
||
24.1.2021 22:50 danny-v | odpovědět | |
24.1.2021 21:50 spiketajfun | odpovědět | |
24.1.2021 0:41 getrat | odpovědět | |
|
||
23.1.2021 13:30 ZOT | odpovědět | |
reakce na 1391643 To samozřejmě chápu, ale taky si neříkám dopředu za celou sezónu, jako tomu bylo u The Marvelous Mrs. Maisel. Z doby pár let zpátky tu jinak pár titulků mám (pod účtem, na který už se nezvládnu přihlásit - tehdy jsem taky vytahoval nějaký seriál z bryndy), takže ten zajíc sice není na první pohled vidět, ale existuje a je schopný naplnit přání těch, kteří ho budou z toho pytle vytahovat. Ty příspěvky jsou samozřejmě dobrovolné. Je to na rozhodnutí lidí. Není to tak, že bych se do toho hrnul a bylo to pro mě extra výhodné. Dal jsem do placu nabídku, po které někdo v diskuzi volal. |
||
23.1.2021 13:02 panot | odpovědět | |
reakce na 1391624 Platit za překlad někomu, kdo se dneska zaregistroval a ještě nic nepředvedl, je tak nějak... "kupování zajíce v pytli". Ukaž, co umíš a pak si klidně řekni o dobrovolné příspěvky. |
||
23.1.2021 11:54 ZOT | odpovědět | |
reakce na 1391620 Pokud vím, již v minulosti byl stejným stylem překládán seriál The Marvelous Mrs. Maisel překladatelem lukascoolarik. Už bohužel nedohledám sumu, ale mám pocit, že se to pohybovalo kolem šesti tisíc za pár epizod. 250,- bych rozhodně nenazval byznysem, ale symbolickou sumou, za kterou bych udělal kvalitní titulky pro něco, co by mě ani nenapadlo sledovat. A jestli to někoho na základě této diskuze motivuje udělat k tomu seriálu titulky zdarma, tak budiž. Můžeš se toho seriálu chopit klidně ty |
||
23.1.2021 11:40 panot | odpovědět | |
reakce na 1391569 Titulky.com jsou zájmové stránky a všichni překládají zdarma. Pokud si z toho hodláš dělat byznys, tak se na to radši vykašli. Umíš si představit, kdyby každý za překlad požadoval peníze? |
||
23.1.2021 9:04 ZOT | odpovědět | |
Zkusmo jsem založil anketu, kdyby někdo nechtěl psát sem: http://www.polljunkie.com/poll/pkzfos/seal-team |
||
23.1.2021 2:18 Majestroau | odpovědět | |
reakce na 1391497 Malkivian je momentálně pracovně vytížený takže překládat nebude, kdyby ses toho ujmul bylo by to fajn, klidně můžeš napsat číslo účtu a každý kdo tě bude chtít podpořit může nějakou částku zaslat. |
||
22.1.2021 20:23 Twif | odpovědět | |
Ptám se proto, že bych se do toho možná pustil... |
||
22.1.2021 11:44 Majestroau | odpovědět | |
|
||
20.1.2021 22:24 v.kantos123456 | odpovědět | |
|
||
20.1.2021 19:50 majo0007 | odpovědět | |
20.1.2021 16:28 zandera | odpovědět | |
|
||
20.1.2021 16:13 Laerrrry | odpovědět | |
reakce na 1390925 Je rozdíl mezi tím, jak svůj příspěvek míníš a jak v psané formě vyzní ostatním. A právě tvé příspěvky vyznívají tak, že se navážíš do ostatních překladatelů. Zamysli se tedy nad volbou svých slov, jinak právě takové komentáře, které jsi napsal (i když třeba ne se zlým úmyslem) odrazují potencionální překladatele. Mě osobně teda odrazuješ naprosto dokonale. |
||
20.1.2021 15:43 gardenroute | odpovědět | |
reakce na 1390921 Ale, já vím co jsem napsal, a není v tom NIC takového, co jsi tady z toho vyfabrikoval a vyfabuloval, a nyní mě vkládáš do úst. Posteskl jsem si jen nad tím, že se toho dosud nikdo neujal, a ano, v kontextu toho, co vše jiného se zde překládá. NIC JINÉHO! A doplnil tím, že Malkivian podpoří kohokoliv, kdo se do toho pustí, např. korekcemi. Kde v tom prosím je "nějaké navážení nenavážet do lidí, co překládají věci, kterým dávám menší význam" ? To je úplná hloupost a jen tvá nějaká myšlenková zkratka. Nemám čas se takovými ko.otinami zabývat, doporučuji to i tobě. Howgh. |
||
20.1.2021 15:37 Laerrrry | odpovědět | |
reakce na 1390917 A když tak strašně toužíš po překladu, co takhle za to nabídnout odpovídající peněžitou odměnu? Překlad je náročná práce jako každá jiná. Jeden díl - zvláště pokud je ukecaný - zabere spousty VOLNÉHO času, který nám překladatelům nikdo nevrátí a hlavně ani nezaplatí. |
||
20.1.2021 15:34 ADMIN_ViDRA | odpovědět | |
reakce na 1390917 a koukám, že u tebe jde o opakovaný přístup: "Nikdo nebude překládat dále ? To je fakt velká škoda, což zamrzí, když se tady překládají mnohé nesmysly..." takže tě znovu a naposledy poprosím, aby sis uvědomil, že není dobré k tomu přistupovat takto. |
||
20.1.2021 15:27 ADMIN_ViDRA | odpovědět | |
reakce na 1390917 psal jsi: "když vidím, co všechno se tady překládá, a toto stále leží ladem a skladem...". takže ty jsi nepřišel jen žádat o překlad, zároveň máš problém s tím, že se překládají jiné věci, ale tohle ne. dle svých slov nepřímo říkáš, že tohle má větší hodnotu než ty jiné věci. prosím, uvědom si to. a zároveň doporučím znovu přečíst, co jsem psal. je tam vše podstatné. |
||
20.1.2021 15:15 gardenroute | odpovědět | |
reakce na 1390914 Já ti naopak doporučím, aby jsi lépe četl, co jsem napsal, pro jistotu zopakuji: "Ale tuším, moc dobře. Btw. Malkivian nabídl na Edně pomoc s korekcemi, komukoliv, kdo se do toho pustí. To asi netušíš ty" Takže, nikde nevidím NIC o tom, že bych se (cituji tebe) : "...nenavážet do toho, že lidé překládají věci, kterým dáváš menší význam než tomuto..." To jsi si bohužel zcela vycucal někde z prstu. Takže hlavně klídek. |
||
20.1.2021 14:40 ADMIN_ViDRA | odpovědět | |
reakce na 1390884 doporučím ti se nenavážet do toho, že lidé překládají věci, kterým dáváš menší význam než tomuto. tím vlastně pliveš na práci překladatelů jen proto, že přeloží něco, co ty nechceš. pro takový lidi moc překladatelů překládat nechce aby se do překladu někdo pustil, nepotřebuje vidět žádný předchozí díl. prostě začne a ono si to samo sedne. jen je to malinko ukecaný seriál. první dvojdíl má kolem 1700 řádků, třetí díl pak kolem tisícovky. to je prostě jako film. pak záleží na komplikovanosti, ale tohle by se mohlo pohybovat kolem 8 hodin na díl (ale někdo se s tím může plácat klidně 10 hodin). což může být opruz. protože najednou tu pak máš sezónu o 20 epizodách, a upíšeš se k tomu, že nad tím prosedíš cca 160 hodin? jasně že na lidi, co jsou ochotní utopit tolik času na něčem takovým, nerostou na stromech... obzvlášť když si pak ty titulky nestáhne ani tisíc lidí... a pak ještě bude poslouchat, jak mu to jde pomalu a podobné řeči. až ten seriál nějakého překladatele zaujme natolik, že mu bude ochotný věnovat svůj volný čas, tak titulky budou. spíš by ses měl modlit, aby to byl někdo, kdo odvede slušnou práci, a ne nějaký patlal, který tím ve finále seriál degraduje a způosobí, že pro ostatní překladatele bude atraktivní ještě méně... |
||
20.1.2021 14:32 333prg | odpovědět | |
|
||
20.1.2021 14:16 gardenroute | odpovědět | |
reakce na 1390894 Ale tuším, moc dobře. Btw. Malkivian nabídl na Edně pomoc s korekcemi, komukoliv, kdo se do toho pustí To asi netušíš ty |
||
20.1.2021 12:03 wauhells | odpovědět | |
reakce na 1390884 Smutné je, že zřejmě ani netušíš, jak složité je navázat na překlad seriálu, který před tebou začal někdo jiný. Minimálně si musíš předešlé překlady projet, aby to vůbec dávalo souvislosti, smysl a podobný styl. Např. tykání - vykání... |
||
20.1.2021 10:58 gardenroute | odpovědět | |
Je nějaký důvod, proč se toho nikdo nechce ujmout, můžete se překladatelé vyjádřit? Je to z vašeho hlediska nějaký "zakletý" seriál ? |
||
19.1.2021 20:04 anape | odpovědět | |
|
||
18.1.2021 11:59 authoritah | odpovědět | |
|
||
18.1.2021 10:48 zandera | odpovědět | |
7.1.2021 15:32 gardenroute | odpovědět | |
|
||
5.1.2021 20:41 Thier_ry14 | odpovědět | |
|
||
29.12.2020 0:08 jack1945 | odpovědět | |
28.12.2020 20:55 spider1974 | odpovědět | |
27.12.2020 11:59 speedy.mail | odpovědět | |
SEAL.Team.S04E04.720p.HDTV.x265-MiNX[eztv.re].srt |
||
27.12.2020 9:21 speedy.mail | odpovědět | |
SEAL.Team.S04E03.720p.HDTV.x265-MiNX[eztv.re].srt |
||
26.12.2020 19:42 spider1974 | odpovědět | |
26.12.2020 19:22 Nih | odpovědět | |
26.12.2020 19:19 ADMIN_ViDRA | odpovědět | |
reakce na 1384846 nevím, o co se chceš pokoušet, ale vzhledem ke tvé translátorové minulosti ti doporučuji, aby ses nepokoušel o tvorbu titulků. jsi zařazen mezi problémové uživatele, co se neštítí nahrát i strojový překlad, a tak ke tvé práci budu i přistupovat. |
||
26.12.2020 19:15 Nih | odpovědět | |
26.12.2020 19:14 Nih | odpovědět | |
|
||
26.12.2020 18:57 jack1945 | odpovědět | |
reakce na 1384799 Pokud třeba by neměl čas delší dobu, neřeknu at se někdo chytí... ale když to bude dělůat +- po svátcích tak by bylo hloupé aby to někdo dělal. Tohle jsem myslel, takže žebrat o titulky je mimo. Podle mne |
||
26.12.2020 18:43 Nih | odpovědět | |
26.12.2020 16:32 speedy.mail | odpovědět | |
SEAL.Team.S04E01-E02.720p.HEVC.x265-MeGusta[eztv.re].srt |
||
26.12.2020 14:40 Nih | odpovědět | |
|
||
26.12.2020 3:16 jack1945 | odpovědět | |
reakce na 1384679 Tčrochu zbytečné ne MlkaviAN to přeloží až bude mít čas psát aby to někdo přeložil místo něj dříve a hůře třeba nedává moc smysl ? nehledě na to že jako ostatní seriály to bude zkrouhlé letos jen na 16dílů. |
||
25.12.2020 8:42 jack1945 | odpovědět | |
25.12.2020 8:42 jack1945 | odpovědět | |
24.12.2020 21:16 nemesis1982 | odpovědět | |
reakce na 1384147 Překlad pro S04e01 by měl být snad dokonce roku, poté si budeme muset počkat na překlad od Malkaviana. |
||
22.12.2020 19:40 gardenroute | odpovědět | |
Venku máme již 3 epizody. Díky. |
||
22.12.2020 19:35 getrat | odpovědět | |
reakce na 1380128 prosím prosím, mohol by sa toho niekto ujať, keď už malkivian nemá čas? anglické už sú, len by ich bolo treba preložiť, prosím |
||
21.12.2020 15:22 Hajnej23569 | odpovědět | |
|
||
18.12.2020 19:20 spider1974 | odpovědět | |
|
||
17.12.2020 20:56 kanicek | odpovědět | |
16.12.2020 18:50 dawra | odpovědět | |
reakce na 1380097 Malkivian na edně dokud fungovala psal že nejdřív za cca 14 dní. Rád si počkám na titulky od něj. Tak snad si najde někdy čas |
||
12.12.2020 17:22 rostay | odpovědět | |
|
||
12.12.2020 14:21 kill009 | odpovědět | |
|
||
10.12.2020 20:19 kanicek | odpovědět | |
|
||
9.12.2020 3:55 MAX--IMUS.BZ | odpovědět | |
|
||
4.12.2020 12:35 string | odpovědět | |
reakce na 1380128 Taky se pripojuji s zadosti, treba nekdo jiny, kdo bude mit cas a naladu. Moc diky |
||
4.12.2020 10:58 D3cado23 | odpovědět | |
reakce na 1380097 Malkivian má dost práce ve svém reálném životě, není vůbec jisté, že na to bude mít čas. |
||
4.12.2020 5:03 jack1945 | odpovědět | |
4.12.2020 2:37 luke1552 | odpovědět | |
|
||
3.3.2020 23:14 zemetras | odpovědět | |
|
||
15.1.2019 16:13 kill009 | odpovědět | |
|
||
10.10.2018 16:44 pete51 | odpovědět | |
Prosím o titulky! |
||
6.4.2018 7:48 HanJan | odpovědět | |
|
||
5.4.2018 20:36 getrat | odpovědět | |
|
||
5.4.2018 15:31 eugeen | odpovědět | |
|
||
11.10.2017 11:04 jardaSpider | odpovědět | |
|
||
9.10.2017 12:01 jozdrtina1 | odpovědět | |
|
||
9.10.2017 2:54 dainio | odpovědět | |
|
||
7.10.2017 12:46 Karlos87 | odpovědět | |
|
||
|