Grimm S01E03 (2011) |
||
---|---|---|
Další název | 3. Beeware 1/3 |
|
Uložil | |
|
Staženo | Tento měsíc: 0 Celkem: 1 217 Naposledy: 3.2.2023 | |
Další info | Počet CD: 1Velikost: 366 798 848 B typ titulků: srt FPS: - | |
Verze pro | Grimm.S01E03.HDTV.XviD-LOL Další verze | |
Náhled | zobrazit náhled | |
Poznámka | |
Užijte si titulky k dalšímu dílu. Uvítám, když mě upozorníte na případné chyby |
|
|
Titulky Grimm S01E03 ke stažení |
||
Grimm S01E03
| 366 798 848 B | |
Stáhnout v ZIP | Grimm S01E03 | |
Seznam ostatních dílů TV seriálu | Grimm (sezóna 1) | |
Stáhnout všechny epizody najednou z prémiového serveru | ||
titulky byly aktualizovány, naposled 17.11.2011 11:27, historii můžete zobrazit |
Historie Grimm S01E03 |
||
17.11.2011 (CD1) | KaCZule | |
14.11.2011 (CD1) | KaCZule | Korekce |
13.11.2011 (CD1) | KaCZule | Původní verze |
RECENZE Grimm S01E03 |
||
30.10.2012 17:13 wolfraider | odpovědět | |
|
||
24.9.2012 20:45 Rukashu | odpovědět | |
|
||
24.9.2012 20:19 Rukashu | odpovědět | |
|
||
20.11.2011 20:34 Anetka888 | odpovědět | |
reakce na 429261 Možná by se měla 'edna' zamyslet, proč se do ní tolik lidí opírá... Proč zakládáte některé weby, to jsem nepochopila dodnes. U některých webů se přidává sotva jedna novinka za několik dní a je to jen o tom, abyste si tam dali odkaz na nějaké titulky a pak většina lidí ani netuší, že je neděláte vy, ale někdo jiný. Před pár dny jsem sama četla, když v jednom kecálku na jiném webu nějaký fanoušek psal, co to má znamenat, že se snaží o konkurenci edně. A přitom to vždy byly titulky od někoho jiného a ne od edny. Lidi moc nečtou, ale jen stahujou, to je ta potíž. A já osobně jsem kdysi musela řešit ty odkazy na titulky k TVD, tam se nás tenkrát nikdo ani nezeptal. Neříkám, že je edna ve všem špatná. Na weby o True Blood a Dexterovi chodím taky, ale tam je to 'poctivá práce'. Možná do toho nevidím, ale některé weby jsou tam jen do počtu za účelem, který si většina lidí domyslela sama... |
||
18.11.2011 22:35 soorel | odpovědět | |
reakce na 429277 měl jsem na mysli dvojí překlad, tu věc s ednou jste si pořešili s arazielem. a fušování je tímto tvým příspěvkem taky vyřešeno |
||
18.11.2011 21:42 xy2000 | odpovědět | |
reakce na 429272 Ale tak ne, já klidně budu reagovat, akorát už nevím, na co mám přesně reagovat (jestli na Tvůj názor o tom "fušování", který je jiný než ten můj, nebo na tu záležitost s ednou). Klidně se samozřejmě vyjádřím. V zásadě nemám nic proti tomu, že Kaczule překládá. Argumentuješ správně, to uznávám (asi to naštve víc po několika sériích než po pár dílech). S tou ednou je to vyloženě nedorozumění. Neměla jsem v plánu o nich šířit žádné lži. Spíš je tohle všechno důsledek toho, že jsme po pojmem "přímý odkaz" měli na mysli každý něco jiného. |
||
18.11.2011 21:37 soorel | odpovědět | |
18.11.2011 21:34 soorel | odpovědět | |
reakce na 429262 původně jsem chtěl napsat něco jako "tak napište třeba arazielovi, z toho co vidím u terra novy a homelandu si myslím, že by se o to postaral", ale bál jsem se, že se mě zeptají, jestli nejsou slepice, že se neumí ani ozvat |
||
18.11.2011 21:32 xy2000 | odpovědět | |
reakce na 429265 Jasné, však jak říkám, to je jen můj názor. Považuji tedy naši diskuzi na vyřešenou, jsem ráda, že jsme to slušně vyřešili. Měj se pěkně. alyssa18 |
||
18.11.2011 21:29 soorel | odpovědět | |
reakce na 429259 dobře, beru, že jsem vás mohl poškodit, jak říkáš. a co se týče fušování do řemesla, tady zrovna nesouhlasím. je něco jiného udělat titulky na 8. díl sedmé řady seriálu, než začít v podstatě se startem. v tomto případě si myslím, že konkurence může jen prospět, jelikož se nejedná o Google translator "honem honem ať jsou tu titulky do tří hodin" překlad - lepší překlad nakonec přiláká více lidí, a prospěje to i kvalitě titulků |
||
18.11.2011 21:28 xy2000 | odpovědět | |
reakce na 429261 V tom případě nejspíš došlo k nedorozumění. Odkazem jsem myslela odkaz, který lidi navede sem, na serialzone či na náš web. Takovým věcem, pomocí kterých se dají naše titulky na edně stáhnout, nerozumím, tudíž mě ani nenapadlo, že se to dá udělat takto. Ale jak říkám, toto už nebudu řešit nechávám to tak, jak to je. |
||
18.11.2011 21:25 Araziel | odpovědět | |
18.11.2011 21:24 Araziel | odpovědět | |
reakce na 429218 Za Ednu musim prohlasit, ze po domluve s Webmasterem jsi ty (Alyssa18) souhlasila s linkovanim titulku z vaseho webu. Na Edne je link na stazeni titulku z vaseho webu. Navic jste vzdy zmineny jako autorky titulku i s odkazem na vas web. Chapu, ze je ted nejak v mode opirat se do Edny, ale prosim, abyste nesirily lzi. Dekuji. |
||
18.11.2011 21:18 xy2000 | odpovědět | |
reakce na 429255 Slečně z vedení edny jsem povolila šířit dál naše titulky, pokud bude odkaz směřovat lidi na náš web, serialzone.cz nebo titulky.com. Oni to udělali jaksi "fikaně" - i když jde titule stáhnout od nich z webu, píše se tam, že se stahují od nás (ale toho si lidi nevšimnou samozřejmě, na náš web je to nenavede). To je fuk, já tohle fakt neřeším. Dost dobře ale nechápu, proč vůbec vznikají další titulky, když jsme my jejich překlad ohlásili někdy v červenci. Na druhou stranu ale nevím, co se divím. Je spousta lidí, kteří fušují stálým překladatelům (různých seriálů) do práce, takže toto asi netřeba řešit. To je jen můj osobní názor. btw - jak už Anet řekla, titulky od Kaczule jsou překladově podobné, akorát teda na začátku tam chybí myslím překlad citátů z pohádek, a další to spojování řádků. A ten můj argument byl asi takový: ty jsi řekl, že jsou lepší než ty naše. Asi primárně nebyl tvůj záměr nás nějak "poškodit", ale srovnáním lepší/horší se Ti to nevědomky povedlo. Stačilo říct "jsou dobré" a bylo by. alyssa18 |
||
18.11.2011 21:02 soorel | odpovědět | |
reakce na 429218 já zásadně rozděluju slovíčkaření a diskuzi, takže klidně těch pár argumentů použij . a s tou ednou.. mi to připadne zvláštní. počítám, že jste se jim ozvaly..a jestli na vás kakají, tak přitvrďte |
||
18.11.2011 19:16 xy2000 | odpovědět | |
reakce na 429030 Mohli bychom slovíčkařit, ještě mě napadá pár argumentů, ale nebudu to tady rozpitvávat. Nechme to tak, že každý si vybere titulky, které se mu zdají lepší. Co se týče edny, vyjádřila bych se k tomu asi tak, že edna je natolik "vyčuraná", že k tomu nemám slov a radši to přejdu. S tím, jak uveřejňují naše titulky na svém webu zásadně nesouhlasím, ale bohužel to je taky to jediné, co můžu dělat. alyssa18 |
||
18.11.2011 11:17 soorel | odpovědět | |
reakce na 428779 proti edně zaujatý nejsem . ale když si stáhneš titulky na edně, jsou tam ty vaše a já seriál většinou vypnu ještě před zatmívačkou a posledním titulkem, takže jsem si nevšiml, že to děláte pro sff ring. za to označení se tedy omlouvám. co se týče mého hodnocení - máš pravdu, že oba překlady jsou dost podobné. před shlédnutím jsem oboje prolétl a tyto se mi zdály lepší, a po díle jsem byl spokojen. nejsem si vědom, že bych udělal něco špatného. a neříkej, že prolétnutí nestačí. nepsal jsem vágní kritiku k vašim titulkům, ale pochvalu k titulkům od kaczule. v této pochvale jsem popsal své subjektivní dojmy, což jsem vyjádřil spojením "osobně bych řekl" a tím jsem dal najevo, že to je jen můj názor; neprezentoval jsem to jako fakt. tedy si myslím, že důkazy na podložení svého NEtvrzení nepotřebuju . můžu ti nicméně slíbit, že před dalším dílem se schválně podívám pořádněji (to už se mi u tohoto dílu nechce, jsem lenoch), a pokud podle mě budou lepší, můžeš očekávat pochvalu u vašich titulků |
||
17.11.2011 17:10 Anetka888 | odpovědět | |
reakce na 428481 Edna týmu? Co prosím? To sis asi spletl. S ednou nic společného nemáme. Máme vlastní web a vlastní titulky. Takže pokud patříš do klubu zaujatých proti edně, kam patřím i já, tak pozor. Ale možná si to bral jen jako rozlišovák, ale já jsem proti edně zaujatá hodně, takže reaguju. A tyhle titulky nejsou špatné na překlad, ale něco o nich vypovídá i to, že mají špatné řádkování a není v nich vůbec žádné spojování řádků. Ale když porovnám naše a tady ty, tak mi přijde, že máme překlad hodně podobný. Jen já v těch našich napsala dvě věty, ke kterým nebyly anglické titulky, od oka. Takže pokud mi nedáš přesné příklady, tak bych řekla, že tvé tvrzení, že naše jsou horší je dost nepodložené. |
||
17.11.2011 11:26 KaCZule | odpovědět | |
17.11.2011 0:12 soorel | odpovědět | |
|
||
15.11.2011 22:35 KaCZule | odpovědět | |
15.11.2011 19:54 Bellatrix | odpovědět | |
|
||
15.11.2011 14:40 OKULARO | odpovědět | |
|
||
14.11.2011 23:03 Miroslav1945 | odpovědět | |
|
||
14.11.2011 17:19 simpy15 | odpovědět | |
|
||
14.11.2011 14:32 prince goro | odpovědět | |
|
||
14.11.2011 13:10 Ivet8 | odpovědět | |
|
||
13.11.2011 21:16 odedfehr | odpovědět | |
|
||
|